هوندا مدل s2000 جدید را در نمایشگاه توکیو رونمایی می کند

هوندا S2000 با ظاهر و تجهیزاتی جدید در نمایشگاه توکیو ۲۰۲۰ به نمایش در می اید همچنین طرفداران خودروهای کلاسیک هوندا می توانند شاهد نسخه جدیدی از EK9 Civic Type R باشند.

S2000

هوندا S2000 بیستمین سالگرد معرفی خود را در سال ۲۰۱۹ جشن می گیرد و این خودرو ساز ژاپنی قرار است در ماه ژانویه در نمایشگاه خودروهای توکیو هدیه ای ویژه به طرفداران این خودرو اراِئه دهد. همچنین این کمپانی قصد دارد تا از محصولات جدید این کمپانی برای طرفدارانش رونمایی کند.

honda s2000 for 2020 tas - هوندا مدل s2000 جدید را در نمایشگاه توکیو رونمایی می کند

متاسفانه هوندا تنها یک عکس تبلیغاتی از این خودرو یعنی S2000 تاکنون منتشر کرده است. این کمپانی همچنین در مورد تغییراتی که در این خودرو صورت گرفته است تا حدودی مطالبی را منتشر کرده است که عبارتند از: اصلاح سپر جلو ، سیستم تعلیق به روز شده و سیستم صوتی بهبود یافته از بخش هایی از خودرو بودند که دچار تغییر و بهبود شدند. از نمای داخلی نیز هیچگونه عکسی منتشر نشده است و به نظر می رسد باید تا زمان برگزاری این مراسم برای مشخص شدن جزئیات بیشتر این خودرو صبر کرد.

EK9 Civic Type R

طرفداران کلاسیک خودروی هوندا EK9 Civic Type R مدل ۱۹۹۰ می توانند نسخه اصلاح شده این خودرو را در این نمایشگاه مشاهده کنند. این کمپانی فعلا از تغییراتی که در این خودرو صورت گرفته است اطلاعاتی منتشر نکرده است و باید تا زمان رونمایی از این محصول نیز صبرکرد

Honda step wagon

honda kachatto wagon 1 - هوندا مدل s2000 جدید را در نمایشگاه توکیو رونمایی می کند

با گذشتن از محصولات S2000 و Civic Type R یکی دیگر از محصولاتی که این کمپانی قرار است از ان رونمایی کند خودروی Honda Step Wgn است. این خودرو با قابلیت های بهتری به بازار عرضه خواهد شد و شاهد پیشرفت و ارتقاء در این محصول خواهیم بود. این خودرو دارای سطحی صاف و یک رمپ در قسمت عقبی خود است تا بارگذاری وسایل به راحتی در این خودرو صورت گیرد. این کمپانی همچنین اعلام کرده است که قسمت بار این خودرو می تواند ظرفیتی در حدود سوار کردن یک موتور سیکلت را نیز داشته باشد و صندلی های ویلچر نیز به راحتی در این خودرو سوار خواهند شد.

در اخر نیز این شرکت از خودرویی برای کودکان مطالبی را منتشر کرده است و هنوز اطلاعاتی در مورد سیستم ان و پیشرانه الکتریکی که در ان قرار است استفاده شود مطالبی منتشر نشده است.

honda aibou - هوندا مدل s2000 جدید را در نمایشگاه توکیو رونمایی می کند

منبع : Motor1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.