توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

توقف تولید برخی از مدل های مرسدس بنز در صورت تغییر در خط روند تولید محصولات این کمپانی

مدل های AMG مرسدس در خطر توقف تولید قرار گرفته اند و دلیل ان هم شرایط سختگیرانه اروپا برای رعایت کردن میزان الایندگی خودروها است.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 2 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنزنزدیک ۷۵ درصد از مدل های AMG ممکن است دیگر تولید نشوند. ما می دانیم که  مرسدس-AMG  برنامه ای برای توسعه نسخه های عملکردی مرسدس B کلاس و مرسدس EQC ندارد.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 1 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز در همین حال ، بخش داخلی خودروساز آلمانی می خواهد از سال ۲۰۲۱ تمام مدل های خود را به صورت الکتریکی تولید کند و اکثر آنها دارای یک طرح تمام چرخ هستند زیرا این همان چیزی است که مشتریان از آنها درخواست می کنند. با این وجود ، این استراتژی می تواند در آینده ای نزدیک مورد بازنگری قرار گیرد زیرا استانداردهای سختگیرانه تر انتشار گازهای اروپایی می تواند AMG را مجبور به تجدید نظر در برنامه های خود کند.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

اقدامات

بر اساس گزارش های منتشر شده این کمپانی قصد دارد از بروز مشکل در روند تولید محصولات این کمپانی را در برابر قوانین جدید انتشار گازهای گلخانه ای بگیرد. براساس این انتشار ، این غول خودرو می خواهد میزان انتشار CO2 فعلی خود را از ۱۳۸ گرم در هر کیلومتر به حدود ۱۰۰ گرم در کیلومتر برساند و این بدان معنی است که این کمپانی قصد دارد قدرتمندترین و الاینده ترین مدل های خود را از لیست محصولاتش برکنار کند.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 3 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

با نگاهی مختصر به فروش خودروهای این کمپانی در بازارهای اروپا مشخص می شود که حدود ۳۵ درصد از خودروهای فروخته شده در در بازار از محصولات اسپرت این کمپانی هستند که عموما الایندگی بیشتری نسبت به سایر محصولات دارند. بر اساس گزارش های منتشر شده مشتریان این کمپانی می توانند تا ۷۵ درصد تولید محصولات AMG را کاهش دهند زیرا سلیقه مشتریان امروزه  به سمت خودروهای برقی و الکتریکی تغییر کرده است.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 4 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

طبق گفته های رئیس هیئت مدیره این کمپانی : ما نمی توانیم رفتار خریداران را در خرید محصولات کنترل کنیم و باید با توجه به نظر انها و شرایط موجود در بازار روند تولید خود را کنترل کنیم.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 5 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

بر اساس این قوانین  فورد ، مزدا و سایر تولید کنندگان نیز برای رعایت مقررات جدید در اروپا با مشکل روبرو هستند. برند های ژاپنی نیز قصد دارند نسخه های خاصی از محصولاتشان را که از محبوبیت کمتری در بازار برخوردارند مانند MX-5 Miata را از لیست خودروهایشان حذف کنند.

2021 mercedes amg gle 63 s live in la 6 - توقف تولید برخی از محصولات AMG مرسدس بنز

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.