پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

 

پورشه carerra ۴s جزو ارزان ترین ۹۱۱ های بازار بشمار نمی رود و تجربه رانندگی با ان منحصر به فرد است.

پورشه Carrera

ydneflqztwaw5lbkdxl7 - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

در مورد ۹۱۱ بررسی ها دشوار است که این خودرو را جزو خودروهای سوپر اسپرت در نظر بگیریم یا خیر ولی از نظر مردم در مورد این خودرو متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تا نگاهی دقیق تر به ۴ S 2019 بیندازیم. این مدل گرانترین و زیباترین مدل Carrera جدید بشمار می رود و زرفداران زیادی دارد.

رنگ زرد این خودرو بر خلاف نظر دیگران باعث بیشتر شدن جذابیت این خودرو شده است و منحنی ها و برجستگی های ان را به خوبی نمایان می کند.

Porsche992Cabriolet 07 - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

مهندسان پورشه دائماً در حال ترسیم ، اصلاح ، بازنگری و طراحی مجدد قطعات با هر نسل هستند تا مرزهای عملکرد ۹۱۱ را بیشتر پیش ببرند.

قیمت

این خودرو با قیمت ۲۸۰ هزار دلار در بازار به فروش می رسد و سوال اصلی خریداران  زمانی شروع می شود که گزینه های اضافی و اپشنی این خودرو را می خواهند انتخاب کنند. کدام بسته را انتخاب کنند ایا این سیستم های پیشنهادی تغییرات مثبتی را در خودرو اضافه می کند یا نه.

Porsche992Cabriolet 17 - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

بسته های پیشنهادی

قیمت این بسته های پیشنهادی عبارتند از : Sport Chrono 4890 دلار ، سیستم Dynamic Chassis Control Sport 6750 دلار ، اگزوز اسپورت ۵۴۸۰ دلار ، صندلی های تطبیقی ۲۸۵۰ دلار و کمربند ایمنی زرد ۹۳۰ دلار هزینه اضافی بر خریداران تحمیل می کنند.

همچنین سیستم چرخ های عقب نیز ۴۷۳۰ دلار دیگر به قیمت خودرو اضافه می کند و قیمت ان را به حدود ۳۲۰ هزار دلار می رساند. در این بررسی  Carrera 4S 2019 را داریم که قدرت بیشتری نسبت به مدل های پایه Carrera  و AWD دارد. در بخش عقبی خودرو یک پیشرانه ۳ لیتری توئین توربو شارژ قرار گرفته است که قلب تپنده این خودرو را تشکیل می دهد.

zcgvtzsaxb8lljf0quep - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

پیشرانه

این خودرو انرژی ۳۳۱ کیلو وات را در دور موتور ۶۵۰۰ دور دقیقه و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر را در محدوده دور موتور ۲۳۰۰ تا ۵۰۰۰ دور در دقیقه تولید می کند. این قدرت برای این خودرو قابل قبول است و می توانید با این هر روز به رانندگی خود ادامه دهید و مجوز رانندگی خود را حفظ کنید.

گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک وظیفه انتقال انرژی به چرخ ها را بر عهده دارد و عملکرد سریع ان در حدودی است که متوجه تعویض بین دنده ها را متوجه نمی شوید.

2019 Porsche Carrera 4S Interior - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

مصرف سوخت

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو بر اساس گزارش های منتشر شده ۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است ولی شما می توانید این محدودیت را با انتخاب حالت های مختلف رانندگی به ۱۳ و ۱۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر افزایش دهید.

سیستم های کاربردی این خودرو از جمله Car Play ، بلوتوث ، سیستم پیمایش ماهواره ای و …. بی عیب و نقص و با دقت زیادی در حال کارکردن هستند.

porsche 911 992 178 - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

یکی از مشکلاتی این خودرو برای خریداران ان ایجاد می کند مسئله فضای بار این خودرو است که تمام خریداران پیشنهاد فضای بزرگتر را داده اند اما باید در نظر گرفت که این اتومبیل یک خودروی اسپرت است و نباید انتظار زیادی ان داشت.

19d3591f784225622e165fd76dd14a61 - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت هاپورشه  Carrera 4 S یک خودروی فوق العاده است که طرف نظر از قیمت نسبتا زیاد ان تجربه رانندگی خوبی را برای افراد رقم خواهد زد پیشرانه ۳ لیتری ان اجازه احساس کمبود قدرت را در مسیرهای مختلف را نمی دهد.

pitplqqt5uvejlvztsgb - پورشه 911 carrera 4s یکی از بهترین سوپراسپرت ها

منبع : caradvice

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.