لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد داد

لامبورگینی اخیرا با توجه به مطالبی که منتشر کرده است در مورد ثبات در فروش محصولاتش در پایان سال ۲۰۲۰ سخن گفته است.

اهداف شرکت

 

2019 lamborghini urus - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد داداین کمپانی قصد دارد که تولید محصولاتش را برای مدت چند سال در حدود ۸۵۰۰ دستگاه در سال به صورت ثابت نگهدارد. لامبورگینی مطمئناً یک خودروساز با حجم تولید بالا نیست. با این وجود این کمپانی تعداد ۸۲۰۰ دستگاه برای سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته است که می تواند رکورد فروش دیگری در دوره ده ساله این شرکت باشد. این حجم از فروش بدین معنی نیست که این کمپانی قصد دارد با سرعت به فروش محصولات خودش ادامه دهد.

2019 lamborghini urus 1 - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد دادطبق صحبت های استفانو دومنیکالی هدف این شرکت  ثبت رکورد فروش جدید نیست و افزایش حجم محصولات به مدل های جدید این کمپانی جون SUV Urus وابسته است که فروش نسبتا خوبی نیز برای این کمپانی به همراه داشته است.

این کمپانی قصد دارد تا با ثابت نگهداشتن سطح فروش محصولاتش زمینه توسعه و پیشرفت خودروهایش و همچنین ارائه محصولات جدیدتری را فراهم کند.

2019 lamborghini urus 2 - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد دادمحصول جدید

طبق گفته های دومنیکالی این شرکت قصد دارد تا حجم فروش را به ۸۵۰۰ دستگاه افزایش دهد و تا چند سال بر روی همین حجم فروش ادامه دهند. به گفته وی بخش خودروهای سوپر اسرت می تواند سالانه ۳ درصد رشد داشته باشد و خودروی جدید Urus  نیز نمی تواند تا جندین سال فروش بالایی داشته باشد در همین رابطه برای رسیده به حجم فروش ۱۰ هزار خودرو در سال نیاز به مدل چهارمی است که بتواند جایگزینی برای محصولات قدیمی این شرکت باشد.

2019 lamborghini urus 3 - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد داداین محصول جدید تا پایان سال ۲۰۲۵ وارد بازار نخواهد نشد. انتظار می رود که این مدل چهارم یک خودروی GT کاملاً جدید با پیکربندی ۲ + ۲ باشد. احتمالا این خودرو موتور جلو خواهد بود و نیروی تولیدی را به چرخ های عقب منتقل خواهد کرد اما نسخه هبریدی نیز می تواند یکی از این مدل های جدید باشد. دومنیکالی همچنان ادامه داد که فعلا این کمپانی در مورد مسئله خودروی جدید در حال حاضر تمرکز نمی کند و فعلا در حال بررسی سیستم عامل های فعلی و آینده فولکس واگن است.

2019 lamborghini urus 4 - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد داد

در این میان ، اروس به راحتی پرفروش ترین خودروی این شرکت است که بیش از نیمی از فروش جدید لامبورگینی در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است. در حال حاضر یک لیست انتظار ۹ ماهه برای مدل های جدید وجود دارد. دستیابی به ۸،۵۰۰ فروش در سال ۲۰۲۰ می تواند رکورد سالانه دیگری برای لامبورگینی باشد. به نظر می رسد که این شرکت مصمم است که برنامه تولید خود را از آنجا شروع کند ، اما اگر تقاضا زیاد باشد ممکن است که حجم خود را نیز افزایش دهد.

2019 lamborghini urus 5 - لامبورگینی تولید محصولاتش را افزایش نخواهد داد

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.