فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی قرار است در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه  شود.

زمان عرضه

۲۰۱۹ سال بسیار شلوغی برای فراری بوده است و این کمپانی محصولات جدیدی را به نمایش در اورده است. سال اینده برای فراری از نظر تولید محصول جدید کمی خلوت به نظر می رسد ولی این کمپانی قصد دارد که اولین خودروی SUV خودش را در سال ۲۰۲۱ به نمایش در بیاورد.

از نظر بسیاری از طرفداران این کمپانی این حرکت فراری یک اقدام نا امید کننده است همانند موستانگ که اولین خودروی کراس اوور خود را در چند هفته گذشته به نمایش در اورده است.

Ferrari Purosangue - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

مایکل لیترز ، مدیر ارشد فناوری فراری ، در مصاحبه فاش کرد که Purosangue با اقتباس از بسترهای تازه توسعه یافته که با رم آغاز به کار کرده است ، حمایت خواهد شد.

مهندسین این کمپانی همچنین طرفدار استفاده از پیشرانه های هیبریدی بر روی این خودرو و نسل جدیدتر ان که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود هستند. این پلتفرم می تواند جایگزینی برای پیشرانه های V8  ، V6 و V12 محصولات این شرکت باشد.

ferrari purosangue suv rendering - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

پیشرانه

همانطور که از نام این خودرو مشخص است قرار است این خودرو در کلاس خودروهای SUV به بازار عرضه شود و انتظار می رود که از پیشرانه های قویتر در این خودرو مانندV12  استفاده شود اما بر اساس نظر متخصصان این کمپانی استفاده از پیشرانه های حجیم وسنگین تر در کنار کوپل شدن با یک سیستم الکتریکی وزن خودرو را به اندازه نسبتا زیادی افزایش خواهد داد. در همین رابطه این کمپانی قصد دارد تا از موتورهای کوچک و جمع و جور در این سیستم هیبریدی استفاده کند که عملکرد نسبتا بهتری نیز دارد.

ferrari suv - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

ما دقیقاً نمی‌دانیم که فراری درباره پورسانگ چه فکر می‌کند اما همه می‌دانیم که به سادگی نمی‌توان از این بازار پر سود رد شد. رقیب اصلی فراری یعنی لامبورگینی نیز با اوروس وارد میدان شده و ظاهر آن دقیقاً همان چیزی است که باید می‌بود. امیدواریم مارانللویی‌ها نیز همانی را تولید کنند که طرفداران انتظار دارند.

Ferrari Purosangue Il SUV del Cavallino Rampante. Anticipazioni e Opinioni - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

هایپر کار جدید

با احترام به خودروی لافراری ، این شرکت قصد دارد تا یک خودروی هایپر کار جدید را در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه کند. این خودرو قدرتی کمتر از ۹۸۶ اسب بخار SF90 نخواهد داشت زیرا این خودرو قصد دارد تا با استفاده از کاهش وزن این خودرو بر روی ایرودینامیک بودن و استحکام این خودرو متمرکز شود.

619880 16x9 lg - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانیهمچنین با توجه به اینکه سیستم های جدید برقی و هیبریدی که به تازگی وارد صنعت خودرو سازی شده اند درچند سال اینده جایگزین خودروهای بنزینی و دیزلی خواهند شد و این کمپانی در تلاش است تا با پیشرفت در این حوزه بتواند با گذشت زمان خود را به این فناوری ها مجهز کند . فراری می گوید که هنوز زمان برکنار کردن پیشرانه های سوختی نرسیده است و این کمپانی برای جلب توجه مردم به خودروهای هیبریدی به زمان بیشتری نیاز دارد.

motorinews 080487d1f14841799c2eb4a8c7b89924 1024x465 - فراری پورسانگ اولین خودروی SUV این کمپانی

اضافه شدن یک خودروی جدید به خط تولید محصولات این کمپانی ان هم زمانی که تعدادی از طرفداران این کمپانی مخالف ان هستند یک اقدام چالش بر انگیز است. مسئولین این شرکت باید در طراحی این خودرو تمام تلاش خود را انجام دهند تا بتوانند حداکثر رضایت مشتریان را جلب کنند.

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.