13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

سبز، آبی، نارنجی و زرد.

بر اساس مطالعه ای در سال ۲۰۱۹،بیشترین رنگ رایج در خودرو ها به ترتیب، سفید، سیاه(مشکی) و خاکستری است. این رنگ ها ۷۰ درصد از نظرسنجی خودروهای جدید را تشکیل میدهند. ولی چرا؟ در این سال برندهای، آکورا، شورولت، تویوتا و چندی دیگر، در خواست هایی مبنی بر رنگ های جدید داشتند، بهترین رنگ های ممکن. در این مقاله ما بهترین رنگ را برای خاص ترین خودرو ها را معرفی میکنیم.

متالیک آمریکایی(American Metallic)؛بی او و

113743864 42c7ce2a 438e 4052 9e9f 0647d7a42c4f - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

این رنگ در ابتدا قرار بود روی سری X7 سوار شود. ولی با ورود سریM8  سدان از بی ام و برنامه تغییر کرد و این رنگ به طور سفارشی بر روی این خودرو نشست. تناسب رنگ خودرو با ۶۰۰ اسب بخار قدرت M8 هر مشتری را وسوسه به خرید آن میکند. این رنگ تنها با ۱.۹۰۰دلار قابل سفارش می باشد.

سبزنظامی(Army Green)؛تویوتا

2020 toyota tacoma trd pro - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

خط تولید وانت های تویوتا (تاکوما،تندرا،۴رانر و سکویا) نه تنها از لحاظ فنی بلکه از نظر رنگ آمیزی نیز برای سال ۲۰۲۰ آپدیت شده اند. این رنگ بدون قرار گرفتن در آپشن های خاص از سمت تویوتا مشتریان را به خرید یک سوپر تراک(پیک آپ) با هارمونی رنگ بدنه و رینگ ترغیب میکند.

خزه تیره(Dark Moss)؛کیا

https   blogs images.forbes.com robertduffer files 2019 06 Kia Telluride corner 1200x900 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

کیا تلوراید با رنگ خزه تیره،نما و استایلی بی نظری به خود گرفته است. این رنگ در دسته آپشن ها قرار نگرفته و لازم نیست برای خودروی خود هزینه اضافی پرداخت نمایید. ظاهر متفاوت تلوراید همراه با این رنگ، آن را محبوب تر از رقبای خود کرده است.

گداخته تیره(Deep Garnet)؛لکسوس

deep garnet lexus - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

مطمئنا رنگ گداخته تیره برای لکسوس LS  حسن خطامی بر زیبایی های این خودرو با رینگ های بزرگ ۲۰ اینچی تیره است. این رنگ مخصوص سری LS 500 inspiration است. قطعا هارمونی موتور۳.۵ لیتری توین توربو و شش سیلندری با رنگ گداخته تیره که در ۳۰۰ عدد خاتمه یافته،مشتریان زیادی را در ایالات متحده خواهد داشت.

آبی تیره(Downshift Blue)؛تویوتا

2020 Toyota Supra 4 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

تویوتا سوپرای جدید با رنگ های خوب محدودی بازگشته است. اما رنگ مورد علاقه ما آبی تیره آن است. این رنگ با ترکیب رنگ نیتروی در حال سوختن بسیار جذاب می شود. زرد و آبی کمرنگ حاصل احتراق نیترو با آبی تیره رنگ بدنه ترکیبی بی نظیر را در ذهن بیننده نقش میبنداند. اما نکته منفی،آپشنال بودن این رنگ است.

آبی یخی(Frozen Blue)؛پورشه

2020 porsche taycan 1 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

پورشه این رنگ را برای تایکان، خودروی تمام برقی خود انتخاب کرده است. شاید به نوعی نشان دهنده دمای پیشرانه این خودرو نیز باشد. شاید در بین تمام خودروهای این مقاله،سرد ترین رنگ و در عین حال مناسب ترین باشد.

پرتقالی غلیظ(Fux Orange)؛رولز رویس

fux orange cullinan revealed at the quail - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

این رنگ توسط رولزرویس بر روی کولینان نقش میبندد که البته طرفداران فراوانی نیز ندارد. این رنگ توسط نا محبوب توسط مایکل فوکس(Michael Fux). این رنگ سفارشی است و همچنین قابل سفارش بر روی شاسی بلند رولزرویس،البته اگر پولتان نقد باشد.

لیموی تازه(grabber lime)؛فورد

ford mustang..87 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

شلبی GT500 بی شک ماشین جذابی است که دارای قابلیت های فنی بالایی است و به راحتی میتواند چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. البته داشتن رنگی خاص نیز علاوه بر خیره کردن چشم ها،می تواند انگشت نشان هم کند. رنگ سبز کمرنگ به همراه نوار سفید کشیده از سپر جلو تا انتهای خودرو برندگی خاصی به این موستانگ چندصد اسب بخاری داده است.

سبز هاکون(Hakone green)؛ تویوتا

2020 toyota 86 hakone edition - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

تنها راه خریدن یک GT86 با سبز هاکون،خریدن نسخه ادیشن پکیج آن است. البته همراه با رینگ های ۱۷ اینچی برنزی که نمایی دلربا به آن داده است. برای اینکار باید ۲۹.۶۳۰ دلار یا ۳۰.۳۵۰ با یک گیربکس ۶سرعته اتوماتیک همراه است پرداخت نمایید. پس بشتابید،زیرا تویوتا فقط چندصد نسخه از این مدل و رنگ را ارائه میکند.

یخ(Ice)؛بنتلی

dsc3760 0 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

بنتلی این نام را روی رنگ خودروی تازه خود، فلای اسپور، که قرار است در سال ۲۰۲۰ معرفی کند گذاشته است. پس اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. ولی مطمئنا با سفارش رینگ های ۲۱ اینچی و پکیچ بلک تریم،خیلی خواستنی خواهد بود.

زرد غلیظ ایندی(Indy yellow pearl)؛آکورا

https   api.thedrive.com wp content uploads 2019 08 NSX20 014 1024x577 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

برای تازه کردن نمای NSX آکورا، بهترین رنگ های جذاب را برای انتخاب قرار داده است.زرد غلیظ ایندی بی نظیر ترین ترکیب برای این سوپر اسپرت قدرتمند است. این رنگ با پرداخت ۱۰۰۰دلار قابل سفارش است.

شوک(Shock)؛شورولت

2019 chevrolet camaro ss shock yellow concept 1024x683 - 13 تا از بهترین رنگ های ماشین های 2019

این رنگ قابل سفارش برای کاماروهای مخصوص ۲۰۲۰ هستند که هزینه آن ۳۹۵ دلار است. قطعا با رینگ های مشکی و هودی بزرگ روی کاپوت معرکه خواهد بود. ولی قطعا می توان از میان بهترین رنگ ها ترکیبی بهتر نیز یافت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.