هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

هیوندای النترا اسپرت فیس لیفت شده ۲۰۱۹

هیوندای با معرفی نسل جدید خودروی النترا خود وارد رقابت با محصولات کیا چون سراتو GT شده است. النترا اسپرت اماده است تا وارد بازارهای جهانی شود و با ظاهری جدید و بروز شده و فضایی داخلی جدیدتر به رقابت با سایر خودروهای هم رده خود کند.

elantra interior f21 - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

النترا برای سال ۲۰۱۹ با یک ظاهر جدید و اسپرت تر به بازار عرضه شد تا بتواند هم جایگاه خوبی در بازار بدست بیاورد و هم به کمک ویژگی ها و امکانات راحتی بکار رفته در ان مشکلات رانندگی را تا حدودی کاهش دهد.

این خودرو با بسته های ایمنی کاملی که در ان تعبیه شده است امکان یک مسافرت ایمن وراحت را برای سرنشینان این خودرو فراهم می اورد.

404464fd3335af1aad41744ed00007f9 - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

این خودرو با پیشرانه ای در عرضه شده است که هم بتواند از نظر قدرت با رقیبان خود رقابت کند و نیروی لازم برای حرکت خودرو در شرایط مختلف رانندگی را تامین کند همچنین از نظر اقتصادی پیشرانه ای با صرفه باشد. بدنه این خودرو از فولادی مستحکم ساخته شده است و همانند دیگر خودروهای این کمپانی شامل بهترین ضمانت این شرکت می شوند.

النترا نامی است که در خارج از کره بر روی این خودرو گذاشته اند و در انجا با نام اوانته شناخته می شود.

2019 hyundai elantra sport review - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

طراحی

هیوندای آوانته اسپرت ویژگی‌های اسپرت بیشتری را در بدنه و نیز در کابین به همراه دارد از جمله جلوپنجره جدیدی به این خودرو اضافه شده است بسیار وسیع تر از مدل قبلی است و مانند سانتافه جدید گوشه های پایین آن به تدریج به سمت داخل باریک می شوند. قسمتی که قرار است چراغ های مه شکن نصب شوند بسیار سه بعدی است و نمایی تهاجمی به این سدان می بخشد.

چراغ های عقب در نسخه فیس لیفت النترا به روز رسانی گسترده ای دریافت می کنند و لامپ های LED داخل آنها از طرح پویاتری برخوردار می شود. درب صندوق نیز تغییر کرده و اکنون فرورفتگی محل نصب پلاک به سپر عقب منتقل شده است.

2019 hyundai elantra sport review 1 - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

طراحی جدید هیوندای النترا ۲۰۱۹ با رینگ‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی – و رینگ آلیاژی ۱۵ اینچی برای تریم اکو (Eco)- تکمیل می‌شود؛ و  چراغ های جلو این خودرو بصورت استاندارد بصورت ال ای دی خواهد بود.

پیشرانه

شرکت هیوندای برای این خودرو سه موتور مختلف را در نظر گفته است. یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی چرخه اتکینسون برای مدل‌های SE ، SEL و لیمیتد عرضه می‌شود که این موتور قادر است قدرتی معادل ۱۵۰ اسب بخار تولید کند. همچنین مدل النترا اکو از یک موتور ۱.۴ لیتری توربو بهره می‌برد که این موتور نیز قدرتی معادل ۱۳۰ اسب بخار را ارائه می‌دهد.

2019 Hyundai Elantra Sport rear seats - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مصرف سوخت هیوندای النترا ۲۰۱۹ به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر حدود ۶.۷ لیتر اعلام شده است.

قدرت در هیوندای النترا اسپرت از یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربو تامین می‌شود که قادر است ۲۰۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۵ نیوتن متر گشتاور تولید کند و آن را به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها بفرستد. این پیشرانه فقط در مدل اسپرت قابل سفارش است و هیوندای این مدل را تنها برای این خودرو در نظر گرفته است.

fecuznwke14qtlq6ykrp - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

مدل اسپرت گران‌ترین تریم این خودرو است که با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و یا ۷ سرعته دو کلاچه و با قیمت ۲۲ هزار و ۴۰۰ دلار و ۲۳ هزار و ۵۰۰ دلار در بازار به فروش می رسد.

سیلندر ترمزهای بزرگتر، خروجی‌های اگزوز کرومی دوگانه، سیستم تعلیق عقب چند اتصالی، تریم فیبر کربن در داخل کابین، صندلی‌های اسپرت با روکش چرم قرمز یا مشکی رنگ و روکش چرمی فرمان از ویژگی های این خودرو به شمار می رود.

2019 Hyundai Elantra Sport instrument cluster - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019سیستم های ایمنی

مدل فیس لیفت شده النترا سیستم‌های ایمنی متعددی را ارائه می‌دهد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هشدار توجه راننده، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و سیستم جلوگیری از برخورد جلو اشاره کرد. همچنین مشتریان می‌تواند سیستم‌های ایمنی پیشرفته‌تری نظیر سیستم خروج ایمن، هشدار ترافیک عقب، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم تشخیص عابر پیاده را در هنگام خرید با پرداخت مبلغی اضافه‌تر سفارش دهند.

jdgveqlx6yh7g6z0cas7 - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019امکانات

داخل هیوندای النترا ۲۰۱۹ نسبت به بیرون تغییرات کمتری را به خود دیده است؛ با این حال، این هیولای کره‌ای از سیستم اطلاعاتی هیوندای AVN 5.0 بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توان کنترل هوشمند خودرو را در دست گرفت. علاوه بر این، کنترل‌های سیستم گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) به همراه نمایشگر سیستم اطلاعاتی و سرگرمی در فیس‌لیفت ۲۰۱۹ النترا بازطراحی شده‌اند.

jvo60xq86dkeivi5b9ic - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

این نسل از خودرو در سه مدل پایه خود از صفحه نمایش ۵ اینچی به عنوان گزینه استاندارد بهره می‌برد، در حالی که در تیپ‌های بالاتر، مانیتور ۸ اینچی مجهز به اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم ناوبری است. لیمیتد ادیشن هیوندای النترا ۲۰۱۹ همچنین مجهز به سیستم صوتی پریمیوم اینفینیتی همراه با هشت بلندگوی surround، ساب‌ووفر و شارژ تلفن همراه بی‌سیم Qi خواهد بود.

oxprrpgdzhezlimlntap - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

wzdb2u6s35iufbunrfab - هیوندای النترای اسپرت فیس لیفت شده 2019

مشخصات خودرو

قیمت : بین ۳۱.۴۹۰ دلار تا ۳۳.۹۹۰ دلار

موتور : ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بنزینی

گیربکس : هفت سرعته دو کلاچه

قدرت : ۱۵۰ کیلو وات در ۶۰۰۰ دور در دقیقه

گشتاور : ۲۶۵ نیوتن متر در ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه

حجم صندوق : ۴۵۸ لیتر

مصرف سوخت ترکیبی : ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

ظرفیت باک : ۵۰ لیتر

درجه کیفی : ۵ ستاره از ANCAP

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.