این یک پیک آپ جدید هارلی دیویدسون 2020 است، نه یک فورد

فورد و هارلی دیویدسون توافق دیرینه ای که مربوط به سال ۲۰۰۰ است را در خصوص ساخت یک پیک آپ داشتند. قرار بود این پیک آپ بر پایه فورد F-150 مدل ۲۰۱۹ باشد ولی امروز هارلی دیویدسون نه با فورد،بلکه با GMC محصول مشترک خود را عرضه کرده است. یک پیک آپ جدید بر پایه جی ام سی سیرا آن هم مدل ۲۰۲۰.

2020 harley davidson gmc sierra 2 - این یک پیک آپ جدید هارلی دیویدسون 2020 است، نه یک فورد

بعد از ناکامی توافق با فورد،دیویدسون سریعا به دنبال جایگزین در طرف قرارداد افتاد که در نهایت هم با کمپانی جنرال موتور به توافق رسید. قطعا هواداران و افراد زیادی منتظر پیک آپ ساخته این شرکت هستند و همچنین دیویدسون هم قصد ندارد تا آنها را نا امید کند بنابراین سریعا تولید پیک آپ با جنرال موتور را استارت زد.

پس از این،هارلی دیویدسون با ارتقاء پروژه به دنبال نسخه ای ویژه از جی ام سی سیرا بود. دیویدسون اعلام کرده است که نسخه ارتقاء یافته در مقابل نسخه معمولی سیرا ۶۵ تغییر اساسی دارد. در زیر ویژگی های این نسخه هارلی دیویسون پیک آپ سیرا می پردازیم:

2020 harley davidson gmc sierra 3 - این یک پیک آپ جدید هارلی دیویدسون 2020 است، نه یک فورد

ویژگی های ظاهری؛

این پسرهای چاق و چله هارلی دیویدسون دارای چهار حلقه لاستیک ۲۲ اینچی آلومینیومی هستند. در عقب سیستم اگزوز،تقویت شده و اکنون با دو منبع و دو خروجی جداگانه است. سپر فولادی که آب دیده شده و چراغ های ال ای دی نمایی فوق العاده را به این سری از سیرا داده است.

در جلو هم با اضافه کردن حلقه کرومی رنگ به دور چراغ های مه شکن،اضافه کردن یک یدک کش از جلو نمایی متفاوت را به آن داده است. با این حال نمی توان آرم بزرگ GMC در میانه جلوپنجره را نادیده گرفت. هارلی دیویدسون نیز برای نشان دادن محصول سفارشی خود زیر آرم جی ام سی نام خود را درج کرده است. روی کاپوت این محصول هارلی دیویدسون هم یک هودی بزرگ قرار دارد.

2020 harley davidson gmc sierra 9 - این یک پیک آپ جدید هارلی دیویدسون 2020 است، نه یک فورد

در مورد مشخصات فنی نیز هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی گمان نمیرود تغییراتی چشم گیر انجام شده باشد. در حال حاضر قیمت پایه سیرا ۳۲.۰۰۰ دلار است ولی این نشان هارلی دیویدسون+ ۶۵ تغییر دیگر برای شما ۹۴.۹۹۵ دلار آب می خورد. البته شما از سه سال یا ۳۶.۰۰۰ مایل گارانتی نیز بر خوردار هستید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.