هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

ولستر ۲۰۲۰ یکی از خودروهای اسپرت هیوندای

ولستر ۲۰۲۰ هم همانند نسل قبلی خود با طرح ۳ درب وارد بازار شده است و این ویژگی است که این خودرو را از دیگر خودروهای هاچبک بازار متمایز می کند. مدل ۲۰۲۰ این خودرو نسبت به نسل های قبلی کمی خوش تیپ تر به نظر می رسد و با تغییراتی که در نمای ظاهری و داخلی این خودرو انجام داده اند این خودرو را دوباره به اتومبیلی اسپرت برای نسل جوان تبدیل کرده است.

37ac893e 2020 hyundai veloster 17 - هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

از تمامی تغییرات ظاهری این مدل نسبت به گذشته می‌توان به تعویض جلوپنجره، قسمت‌هایی از نمای عقب و جلو در کنار رکاب‌های جانبی مشکی تیره با مدل‌های براق اشاره کرد.

پیشرانه

هیچ پیشرانه دیزلی برای این خودرو تاکنون در نظر گرفته نشده است و این خودرو با یک پیشرانه بنزینی ۲ لیتری اتکینسون که قادر است ۱۱۰ کیلو وات قدرت و ۱۸۰ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۴۵۰۰ تا ۶۲۰۰ دور بر دقیقه تولید کند، وارد بازار شده است. این پیشرانه یک گیربکس اتومات نیروی تولید شده را به چرخ ها منتقل می کند. قیمت پایه این خودرو از ۲۹۴۹۰ دلار شروع می شود.

97 10 c29 797 - هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

پیشرانه دیگری که هیوندای برای این خودرو در نظر گرفته  است یک موتور ۴  سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژ است که می تواند ۱۵۰ کیلووات قدرت و ۲۵۶ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس ۶ سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان در هنگام خرید می‌توانند گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را به صورت سفارشی تهیه کنند.

d35294f9 2020 hyundai veloster 13 - هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

تمامی مدل های توربو از سیستم جدید هیوندای با نام Active Engine Sound بهره می برند.که طبق گفته‌ی هیوندای باعث افزایش صدای اگزوز در کابین می‌شود.

قیمت

ولستر ۲۰۲۰ با دو مدل Turbo و Turbo Premium عرضه می شود که مدل Premium قیمتی در حدود ۴۱۹۹۰ دلار دارد.

امکانات

بین مدل توربو و توربو پریمیوم ۳۵۰۰ دلار اختلاف قیمت وجود دارد که روکش های داخلی چرمی ، صندلی های جلو مجهز به سیستم گرمایش و تهویه مطبوع ، گرم کن فرمان ، صندلی های برقی جلو ، سنسور باران ، وایرلس شارژر و ایینه الکتروکروماتیک از جمله تفاوت های این دو کدل بشمار می روند.

lpxdvsaskchrlszxzb5p - هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

نمای داخلی ولستر جدید از همان طرح قبلی این خودرو پیروی کرده است و نقاط مشترک زیادی با یکدیگر دارند. نمایشگر ۸ اینچی قرار گرفته بر روی داشبورد از سیستم های (Android Auto ، Apple CarPlay ، رادیو و ناوبری) پشتیبانی می کند و این امکانات را با رابط کاربری اسان در اختیار افراد قرار می دهد.

فضای صندوق عقب این خودرو حجم ۳۰۳ لیتر را در اختیار شما قرار می دهد که در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانید با خواباندن صندلی های ردیف دوم به این فضای بیشتر دسترسی پیدا کنید.

rhybtd6hvn8v0rxgqg3r - هیوندای ولستر 2020 مشخصات فنی و قیمت

شرکت هیوندای به صورت استاندارد برای کلیه مدل‌های ولستر ۲۰۲۰ دستیار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو میان خطوط را در ارائه کرده است. از سایر امکانات این مدل‌ها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، نوربالای خودکار و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد.

صندلی‌های جلو گرمکن و سردکن دارند، و همچنین امکاناتی همچون شارژر بیسیم تلفن همراه، هد آپ دیسپلی، سانروف و سیستم صوتی با هشت بلندگو در هیوندای ولستر جدید هستیم. تمامی تیپ‌های هیوندای ولستر، مجهز به پکیج ایمنی SmartSense هستند که شامل هشدار برخورد از جلو، کمک به جلوگیری از برخورد جلو و سیستم نگهدارنده بین خطوط است.

منبع : caradvice

1 نظر
  1. armin می گوید

    واقعا چرا این طرحو روش پیاده کردن همون ۲۰۱۶ خیلی خوشگل تر بود مشخصات موتورش خو همونه مثلا چیکار کردن بنظرم ۲۰۱۶ یه چی دیگست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.