اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

سدان سایز متوسطی که کاملا رقابتی بوده و به راحتی میتوان طراحی ژاپنی را در ظاهر آن مشاهده نمود. شورولت مالیبو با موتور ۱.۵ لیتری مدل ۲۰۲۰ خود را به امارات رسانده تا در بازار خاورمیانه میان علاقه مندان به خودرهای آمریکایی جایی برای خود باز کند. امارات میزبان نو رسیده شورولت است تا مبدا صادرات آن به کشورهای خاورمیانه شود.

2020 Chevrolet Malibu in UAE 1 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

ویژگی های ظاهری؛

در شورولت مالیبو جدید تغییرات فراوانی را شاهد هستیم. سپر جلو کشیده تر و طرح چراغها تغییر کرده و باریک تر و کشیده تر شده اند. جلو پنجره دو تکه و بزرگ در جلو که در میانه منقش به آرم شورولت است بسیار زیبا تر و مفهومی تر از مدل های قبلی است. دیلایت ها و مه شکن در جوار هم بسیار زیبا در سپر جاسازی شده است. نوار کرومی دور جلو پنجره همراه با نوار بزرگتر بین چراغ ها زیبایی دوچندانی به آن داده است.

2020 Chevrolet Malibu in UAE 2 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

در نمای عقب نیز یک سپر بزرگ نصب شده است. چراغ هایی مفهومی و زیبا شبیه به خودرهای شرق آسیایی که طراحی ژاپنی آن را لو میدهد. چراغ ترمز وسط، در بالای شیشه عقب نصب شده و با نمای عقب هارمونی زیبایی دارد.

2020 Chevrolet Malibu in UAE 3 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

نمای داخلی؛

اولین چیزی که توجه شما را جلب میکند مانیتور ۸ اینچی وسط داشبورد است که اطراف آنرا پلاستیک فشرده با کیفیت بالا احاطه کرده است. فرمان نیز تقریبا بدون تغییر از مدل قبل به این مدل به ارث رسیده است. نمای داخل شورولت مالیبو بسیار گرم و دلنشین است. تودوزی هم رنگ با اتاق باعث شده تا احساس سرنشینان در این خودرو مطلوب ارزیابی شود.

2020 Chevrolet Malibu in UAE 4 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

ویژگی های فنی؛

موتور جدیدی که جایگزین نسل ۱۸۶ اسب بخاری و ۲.۵ لیتری قدیمی شده است، ۱۶۳اسب بخار نیرو تولید و ۱.۵ لیتری توربو شارژر است. قدرت این موتور توسط یک گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخها منتقل می شود. بر خلاف نیرو که نسبت به مدل قبل کاهش داشته است اما گشتاور ۲۵۰ نیوتن متری حاکی از افزایش گشتاور در مدل جدید است. مصرف ترکیبی شورولت مالیبو نیز ۹.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است.

2020 Chevrolet Malibu in UAE 9 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

2020 Chevrolet Malibu in UAE 6 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

2020 Chevrolet Malibu in UAE 7 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

2020 Chevrolet Malibu in UAE 8 - اولین تجربه رانندگی شورولت مالیبو 1.5 لیتری مدل 2020 در امارات

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.