مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

مازراتی گرن توریسمو برای اولین بار ۱۱ سال پیش در سال ۲۰۰۸ معرفی شد و تاکنون نیز تولید آن ادامه دارد. اخیرا ما به بررسی مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل ۲۰۱۹ پرداختیم تا مزایا و معایب آن را بر ملا سازیم. این خودرو حدود ۲۰۰.۰۰۰ دلار قیمت دارد که نسبت به رقبایش بسیار زیاد است.

مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل استایلی جذاب و دلربا دارد که هر چشم و گوشی را به خود مجذوب میکند. البته فقط ظاهر آن جذاب نیست،بلکه موتور V8 خارق العاده آن نیز با صدایی گوش نواز ظاهر مازراتی را همراهی میکند. اما گیربکس سرعته اتوماتیک آن بسیار کن بوده و تعریفی ندارد. خلاصه به نظر میرسد که این مازراتی آماده بازنشستگی است.

مزایا؛

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 17 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

موتور؛

قطعا اولین و بهترین مزیت آن موتور مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل است. این موتور بزرگ در زیر کاپوت بلند با توربوشارژر های قدرتمند و سیلندرهای فراوان به خوبی نیروی مورد نیاز شما را تامین میکند. موتور ۴.۷ لیتری V8 قدرتی به اندازه ۴۵۴ اسب بخار تولید می کند، که صدایی گوش نواز دارد. این نیرو شتاب۰-۶۰ مایل در ۴.۸ ثانیه را در پی دارد.

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 18 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

جذابیت تصویری؛

شاید باور نکنید ولی این یک فاکتور خیلی مهم برای خیلی ها به شمار می رود و حتی بعضی قادر به کسب درآمد از این راه هستند. این در حالی است که خیلی ها وقت،انرژی و هزینه فراوانی را برای کسب این فاکتور صرف میکنند. در حالی که شما یک پک کامل را روی مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل خود دارید.

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 19 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

دستساز بودن؛

بسیاری از خودروهای لوکس دنیا را با دست میسازند تا هم از کیفیت مطلوب و هم از دقت کافی برخوردار باشید. در مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل شما بسیاری از لوازم را به صورت دستساز دارید از جمله تمام چرم هایی که سرتاسر داخل کابین را فرا گرفته اند.

معایب؛

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 20 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

شاسی شل و ول؛

یکی از بزرگترین عیوب مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل شاسی آن است. در پیچ ها بسیار به بیرون متمایل شده و به نوعی آماده سر خوردن است که در صورت مهارت کافی یه دریفت شیک در پیش خواهید داشت. عقب ماشین در جاده های لغزنده بسیار پر تنش و لزش بوده و هر لحظه آماده  خارج شدن از کنترل است.

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 21 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

نمای داخل باستانی؛

گرن توریسمو از ابتدای پیدایش تا کنون نتانسته آبدیت های مناسبی را روی داشبورد خود پیاده کند. به طور خلاصه داشبورد این خودرو ۵۰.۰۰۰ دلار آب خورده که شامل،نمایشگر،چرم دستدوز،سیستم صوتی برند و سیستم نرم افزاری آن است.

2019 maserati granturismo mc convertible pros and cons 16 - مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل 2019؛مزایا و معایب

قیمت شوکه کننده؛

مازراتی از نمای ظاهری و فنی بسیار مجذوب کننده است ولی وقتی قیمت را از فروشنده میپرسید به راحتی می توان ابروهای بالا رفته و چشمان گرد را در صورت همه مشتریان دید. قیمت یک مازراتی گرن توریسمو MC کانورتیبل ۱۹۷.۰۱۲ دلار است که ۳۲.۰۳۲ دلاربیشتر از قیمت پایه آن است.

این قیمت ۳۰ هزار دلار بیشتر از مرسدس S560 و ۴۰ هزار دلار بیشتر از بی ام و M850iاست.(هر دو کانورتیبل). این در صورتی است که هر دوی این رقبا پیشنهاد های تکنولوژیک بهتری را به شما ارائه میدهند. علاوه بر آنها لذت رانندگی و قدرت موتوری آنها هم دست کمی از مازراتی ندارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.