سونی S concept؛چرا که نه؟هر شرکتی می تواند

اخیرا سونی به عنوان سازنده تجهیزات الکترونیکی در حوزه لوازم خانگی خودرویی الکتریکی ساخته است. سونی S concept خودرویی است که سونی برای رقابت با کمپانی های خودروسازی ساخته است. این خودرو بسیار شبیه به محصولات تسلاست ولی سونی، با نادیده گرفتن این صحبت ها نشان داده است که عزمی راسخ و علمی کامل در ساخت خودروی الکتریکی دارد.

sony vision s concept - سونی S concept؛چرا که نه؟هر شرکتی می تواند

سونی با داشتن دیدگاه بلند مدت در آینده خودروهای الکتریکی گامی بلند در راستای تحقق اهداف خویش برداشته،تا شاید در آینده نزدیک شاهد برند سونی در میان خودروسازان بزرگ باشیم.سونی با ارائه S concept در کلاس سدان خودروها،هدف مهمی را در نظر دارد. احتمالا هدف بعدی سونی نیز یک SUV برقی تمام عیار است.

sony vision s concept 6 - سونی S concept؛چرا که نه؟هر شرکتی می تواند

مشخصات S concept؛

سونی S concept بیشتر شبیه یک گجت است تا یک ماشین. این ماشین دارای ۳۳ سنسور در داخل و خارج از ماشین برای تشخیص افراد و اشیاء اطراف است. در پروژه S concept کمپانی های بزرگی همچون نویدیا،کنتیننتال، بوش،ZF و کوالکوم همکاری داشتند. البته سونی برای مونتاژ این خودرو از کمپانی مگنا استیر در آلمان کمک گرفته است. در این خط تولید خودروهایی همچون تویوتا سوپرا و مرسدس بنز G کلاس و بی ام و Z4 تولید می شوند که نشان از اعتبار آن میدهد.

sony vision s concept 9 - سونی S concept؛چرا که نه؟هر شرکتی می تواند

داخل سونی همچون ماشین های فضایی ساخته شده که البته ساده و دارای نمایشگر بزرگی در سرتاسر داشبورد است. این مانیتور بزرگ به شما اجازه میدهد که دیدی ۳۶۰ درجه داشته باشید. در سونی S concept چهار صندلی جداگانه نصب شده که فضای زیادی نیز در اختیار سرنشینان قرار میدهد. علاوه بر فضای سرنشین،سقف پانورامای بزرگی بالای سر دید آسمان زیبا را به شما ارمغان میدهد.

sony vision s concept 8 - سونی S concept؛چرا که نه؟هر شرکتی می تواند

موتور سونی S concept متشکل از دو موتور الکتریکی است که ۲۶۸ اسب بخار نیرو تولید میکند. این خودرو۰-۱۰۰ را در ۴.۸ ثانیه طی میکند. بیشینه سرعت آن نیز ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.