جگوار E-pace ؛مدل 2020 در امارات

برای اولین بار در امارات جگوار E-pace مدل ۲۰۲۰ را مورد ارزیابی قرار میدهیم. جگوار E-pace یکی از خودروهایی است که برای خریدن آن سوال نمیپرسید،بلکه فقط اقدام میکنید. مدل تازه رسیده به حاشیه خلیج فارس از نوع P250  بوده که به عنوان لوکس ترین مدل ارائه می شود.

جگوار E-pace به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط و لوکس از طرف شرکت به بازار عرضه شده است تا رقیبی سر سخت برای همتایان ژاپنی،کره ای و تا حدودی آمریکایی باشد. همانطور که اشاره شد این خودرو محصولی لوکس به شمار میرود ولی نه به عنوان یک فول سایز،مثل هموطن انگلیسی اش رنج روور ووگ و . . . .

2020 Jaguar E Pace R Dynamic 1 - جگوار E-pace ؛مدل 2020 در امارات

هدف جگوار از تولید این محصول بازار های اروپا و آمریکا است، البته نمیتوان از ثروت نهفته در خاورمیانه نیز چشم پوشی کرد. بازار خاورمیانه البته هنوز علاقه مند به خودروهایی با سایز بزرگ است. با این حال جگوار E-pace برندی نیست که بشه به راحتی از آن گذشت، حتی با این چثه کوچک.

ویژگی های جگوار E-pace؛

2020 Jaguar E Pace R Dynamic 2 - جگوار E-pace ؛مدل 2020 در امارات

جگوار E-pace با استایل خاص خود قطعا میدان را خالی برای یکه تازی نمیبیند. ظاهر مجذوب کننده در بیرون،از نمای جلو تا به انتهای زیبا با طراحی خاص جگوار و طراحی ساده داخلی که در وسط کنسول خود یک مانیتور ۲۰ اینچی به خود میبیند. داخل و خارج خودرو نیز در انواع طرح ها و تریم ها قابل سفارش است. این قابلیت ها می تواند رقابت با بنز GLA کلاس و بی ام وه X1 را راحت تر بنماید.

تمام مدل های E-power جگوار به همراه یک موتور ۲ لیتری عرضه شده اند. این موتور۲.۰ لیتری مجهز به توربوشارژر اینگونیوم است، که اخیرا توسط کمپانی طراحی شده است. البته تیون های متفاوتی از طرف شرکت ارائه شده است.مدل P200 که قادر به تولید ۲۰۰ اسب بخار و ۳۲۰نیوتن متر گشتاور است. مدل میان رنج آن P250 قادر به تولید ۲۴۹ اسب بخار و ۳۶۵ نیوتن متر گشتاور است. در مدل سوم و فول جگوار E-pace که P300 نام دارد،موتور قادر به تولید ۳۰۰ اسب بخار و ۴۰۰نیوتن متر است که صد البته گزینه آخر پیشنهاد ماست.

2020 Jaguar E Pace R Dynamic 3 - جگوار E-pace ؛مدل 2020 در امارات

این موتورها به همراه گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، نیرو را به هر چهار چرخ منتقل میکنند تا در حین سواری احساس کمبود نیرو نکنید. جگوار E-pace می تواند۰-۱۰۰ کیلومتر را در۷.۵ ثانیه طی کند. مصرف سوخت این ماشین۱۲ لیتر بر صد کیلومتر است،البته این مصرف برای داخل شهر می باشد. بهینه ترین حالت آن نیز۸.۳ لیتر بر صد کیلومتر است.

در نهایت می توان جگوار E-pace را به عنوان یک کراس اوور لوکس و کوچک به گزینه های انتخاب خود وارد کنید. در زیر می توانید مشخصات جگوار E-pace را به صورت خلاصه مشاهده نمایید.

2020 Jaguar E Pace R Dynamic 5 - جگوار E-pace ؛مدل 2020 در امارات

مشخصات جگوار E-pace p250؛

محدوده قیمت؛۱۸۶.۰۰۰ تا ۲۴۱.۰۰۰درهم

ترمزها؛جلو و عقب دیسکی

کلاس بدنه؛ کراس اوور کوچک با ۵ درب

موتور؛۲.۰ لیتری با ۲۴۹ اسب بخار و توربو

گیربکس؛۹ سرعته اتوماتیک

نیرو محرکه؛ چهار چرخ متحرک

سیستم تعلیق؛جلو و عقب مستقل

وزن خام؛۱۸۳۲ کیلوگرم

بیشینه سرعت؛۲۳۱ کیلومتر

مصرف سوخت اقتصادی تست شده؛ ۱۲.۰ لیتر بر صدکیلومتر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.