رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کرد

رنو تلیسمان با ظاهری جدید وارد بازار خواهد شد.

رنو در سال ۲۰۱۶ سدان تلیسمان را به بازار معرفی کرد و رقیبی برای خودروهای زیادی در سگمنت D تولید کرد. این خودرو تنها با یک پیشرانه عرضه می شد. یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ که قادر است نیروی برابر ۱۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید کند و در مدت زمان ۷.۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتردر ساعت برسد.

1558100977 renault talisman facelift 2020 - رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کرد

بعد از عرضه نسخه اولیه این خودرو در بازار های جهانی و استقبال نسبتا خوب مردم از این محصول طراحان این کمپانی تصمیم گرفتند که پروژه فیس لیفت این خودرو را اغاز کنند. با توجه به تصاویر منتشر شده از تست این خودرو می توان قسمت هایی از این خودرو را که تغییراتی در انها ایجاد شده است مشاهده کرد.

نمای ظاهری

قسمت جلویی خودرو و سپرها یکی از این نقاط هستند که همانطور که در عکس مشاهده می کنید با کاور پوشیده شده است. جلو پنجره مشبک تلیسمان به همان فرم قبلی و با نوارهای کرومی رنگ دیده می شود که بدون تغییر باقیمانده است. فرم چراغ ها نیز یکی دیگر از این قسمت ها هستند که در قسمت جلویی با همان فرم ولی کوچکتر مجددا طراحی شده اند و در قسمت عقبی نیز چراغ ها پوشیده اند و می توان انتظار طرح جدیدی را برای انها داشت. به طور کلی تغییرات انجام شده در خودرو جزئی است و در نمای ظاهری فقط سپرهای جلو و عقب مورد بازنگری قرار گرفته اند.

1558130018 2021 renault talisman facelift spied looks minor 6 - رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کردسیستم های جدید چراغ های جلو این خودرو این امکان را برای راننده فراهم می اورند که میزان دید راننده تا ۵۰ درصد بهبود یابد. اگرچه این خودرو از نظر ظاهری تغییرات چندانی نداشته است ولی سیستم های جدیدی در این خودرو تعبیه شده است که می توان به دستیار راننده ، ترمزهای اضطراری فعال AEBS و … اشاره کرد.

renault talisman restyling 2020 1 - رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کردنمای داخلی

نمای داخلی نیز با توجه به نسخه قبلی از همان فرم قبلی پیروی می کند و مانیتور ۱۰.۲ اینچی در قسمت میانی داشبورد که یکی از مشخه های اصلی این خودرو است در نسخه جدید وجود دارد. یکی از دیگر قسمت هایی که در داخل تغییر کرده است صفحه کیلومتر جدید این خودرو است که به صورت یکپارچه و همانند خودروهای bmw  و ائودی طراحی شده است. مشتریان می توانند به صورت یک نسخه سفارشی از سیستم ناوبری خودرو بر روی این صفحه کیلومتر استفاده کنند.

renault talisman restyling 2020 - رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کرد

پیشرانه

رنو در قسمت پیشرانه گزینه های قابل قبولی برای خریداران درنظر گرفته است که می توان به پیشرانه ۱.۳ لیتری بنزینی توربو با ۱۶۰ اسب بخار ( ۱۱۹ کیلووات ) و پیشرانه ۱.۸ لیتری توربو با ۲۲۵ اسب بخار ( ۱۶۸ کیلووات ) اشاره کرد. این کمپانی همچنین دو پیشرانه دیزلی برای طرفداران این دسته در نظر گرفته که یک مدل از انها پیشرانه ۱.۷ لیتری با ۱۲۰ و ۱۵۰ اسب بخار ( ۸۹ و ۱۱۲ کیلووات ) و دیگری یک پرچمدار ۲ لیتری DCi است با ۲۰۰ اسب بخار قدرت ( ۱۴۹ کیلووات ) و یک سیستم اتوماتیک دو کلاچه.

renault talisman restyling 2020 2 - رنو از فیس لیفت تلیسمان رونمایی کرد

رنو در تلاش است تا با بروز رسانی محصولاتش بتواند از سایر رقبایش در بازار عقب نماند در همین رابطه نسخه فیس لیفت تلیسمان باید بتواند با رقبایش در زمینه های مختلف فنی و امکانات رفاهی و ایمنی قابل ارزیابی باشد.

منبع : motor1

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.