هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

هیوندای i30 ۲۰۲۰ با ظاهری جدیدتر وارد بازارهای جهانی می شود

این خودرو جزو خودروهای پرفروش در استرالیا محسوب می شود و قرار است برای سال نمایشگاه ژنو امسال از نسخه جدید ان رونمایی شود اما قبل از این مراسم جزئیاتی از این خودرو منتشر شد که قرار است به انها بپردازیم پس در ادامه با همراه باشید.

2021 hyundai i30 n line facelift 4 - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

این شرکت نسخه های MY20 را که شامل سه تیپ مختلف از بدنه I30 است که شامل واگن، هاچ بک و Fastback  را معرفی کرد.

هیوندای این خودرو را به عنوان یک قدرت بزرگ برای رقابت برای رقیبان تولید خواهد کرد و انتظار دارد تا این خودرو به نوعی پرچمدار این شرکت در سال ۲۰۲۰ باشد و قطعا بخاطر همین ماجرا از تمامی امکانات و قابلیت های ممکن برای ساخت این سری استفاده خواهد کرد.

x2m8vze6wnpjqq2zsbqi - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرداین خودرو طرفداران بسیار زیادی از سراسر دنیا دارد و عاشق طراحی خاص این خودرو می باشند که در سبک هاچ بک می باشد و یک ترکیب بسیار فوق العاده با سدان ایجاد می کند که باعث خواهد شد که کیفیت این خودرو به طور ویژه افزایش یابد و شاهد یک خودرو با ترکیبات بسیار خاص و فوق العاده از این شرکت کره ای خواهیم بود.

uymlwk7yguasyangj2mn - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کردنمای ظاهری خودرو

در بخش جلویی این خودرو شاهد جلو پنجره با الگوی سه بعدی و کمی بزرگتر از نسل قبل هستیم و چراغ های LED جلو نیز که به صورت V شکل هستند و در طول بدنه امتداد بیشتری پیدا کرده اند در کنار دیگر اجزای این ماشین که هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند ارزیابی قابل قبولی از سوی مردم دریافت خواهند کرد.

mgglj3qj880hzhpokwhb - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

در قسمت عقبی خودرو نیز چراغ های عقب به صورت ترکیبی LED در کنار سپر مجددا طراحی شده اند و چرخ های خودرو با رینگ های ۱۶ تا ۱۸ اینچی قابل سفارش هستند. همچنین هیوندای برای این خودرو ۶ رنگ جدید برای نمای بیرونی و داخلی خودرو تعبیه کرده است که خریداران بتوانند

fmnet67vep3g6711mqtp - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کردپیشرانه

علاوه‌بر تغییرات ظاهری و اضافه‌شدن تجهیزات رفاهی، مشخصات فنی هیوندای i30 مدل ۲۰۲۰ نیز دست‌خوش تغییر شده است. مدل پایه‌ی i30 به پیشرانه‌ی یک‌لیتری T-GDI مجهز است که می‌تواند‌ ۱۱۸ اسب‌بخار قدرت تولید کند. خریداران می‌توانند این خودرو را به‌همراه جعبه‌دنده‌ی خودکار هفت‌سرعته‌ی دوکلاچه یا جعبه‌دنده‌ی شش‌سرعته‌ی دستی بخرند. هیوندای i30 جدید در نسخه‌ی هیبرید نیز عرضه می‌شود. نسخه‌ی هیبرید این خودرو به سیستم برق ۴۸ ولتی مجهز است و خودرو را قادر می‌سازد در‌حالی‌که راننده پدال گاز را نمی‌فشارد، پیشرانه را خاموش یا ارتباطش را با جعبه‌دنده قطع کند تا در مصرف سوخت صرفه‌جویی شود.

auwioq7q0uoc1iqilgfk - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

برای i30 مدل ۲۰۲۰ دو پیشرانه‌ی دیگر نیز در نظر گرفته شده است: ۱. پیشرانه‌ی دیزلی ۱/۶ لیتری هیبرید با ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت؛ ۲. پیشرانه‌ی ۱/۵ لیتری TGDI هیبرید با ۱۵۷ اسب‌بخار قدرت. هر دو پیشرانه را می‌توان با جعبه‌دنده‌های هفت‌سرعته‌ی خودکار و شش‌سرعته‌ی دستی سفارش داد.

txcrgyk9jjz8vhtzbu4o - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

امکانات ایمنی و رفاهی

i30 مدل ۲۰۲۰ به فناوری‌های ایمنی جدید هم مجهز شده است که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم ماندن بین خطوط، اخطار تصادف از پشت، هشدار خروج از بین خطوط، جلوگیری از تصادف از جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم اخطار خواب‌آلودگی راننده، سیستم هوشمند محدودیت سرعت و سیستم نوربالای خودکار اشاره کرد.

tl3qycmzrjrc2tvctqk4 - هیوندای نسخه جدید i30 2020 را معرفی کرد

منبع : caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.