شما کدوم رو میخرید؟ فولکس واگن گلف برقی یا دیزل؟

یکی از خودروهایی که نقطه آغاز هر شهروند(البته غیر از ایران) برای تملک خودرو و لذت بردن از رانندگی همیشه در دسترس است؛فولکس واگن گلف می باشد. گلف با ویژگی های منحصر به فرد از جمله؛قیمت مناسب،فضای کابین مناسب و ابعاد کوچک بدنه آن را به انتخاب اول تبدیل میکند. اکنون فولکس واگن با ارائه نسخه های برقی و دیزل سعی کرده تا قیمت بنزین را دور زده و همچنین گام بزرگی به سمت آینده بردارد.

فولکس واگن گلف از سال ۱۹۷۵ در حال تولید است و اکنون با تولید نسل هشتم توسط این کمپانی آلمانی با رشد در تمام زمینه ها توانسته مشتریان فراوانی را جلب کند. اکنون به بررسی مدلهای جدید فلوکس واگن گلف میپردازیم که چند روز پیش معرفی شده اند.

2020 volkswagen golf gtd - شما کدوم رو میخرید؟ فولکس واگن گلف برقی یا دیزل؟

ظاهر فولکس واگن گلف؛

هر نسل با تغییراتی در ظاهر با نسل قبل توانسته همیشه در میان برترهای همرده خود باشد. هردو مدل برقی و دیزل از ظاهر یکسانی برخوردار هستند پس این تشریح شامل هردو می شود.

چراغ ال ای دی پیوسته از گلگیر های جلو اخم مجذوب کننده ای به آن داده که همراه با دو منحنی در چراغها چشمانی بسیار گیرا را تشکیل میدهند. هواکش ورودی زیر پلاک تمام زیر سپر را پوشانده و بسیار زیبا معماری شده است.

مشخصات فنی فولکس واگن گلف؛

2020 volkswagen golf gti - شما کدوم رو میخرید؟ فولکس واگن گلف برقی یا دیزل؟

موتور فلوکس واگن گلف ۲۰۲۱ دارای دو موتور دیزل و برقی است، درست شنیدید،فلوکس واگن دو موتور را در یک خودرو جا داده است. یک موتور دیژل ۱.۴ لیتری دیزل که مجهز به توربوشارژ است به همراه یک موتور الکتریکی میتوانند به صورت ترکیبی ۲۴۱ اسب بخار نیرو تولید کنند. این موتور ها همزمان میتوانند ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید کنند که اعباب انگیز است.

البته فراموش نکنید که شما می توانید که موتور دیزل را حذف نموده و یک گلف هیبرید را تحویل بگیرید. این فلوکس واگن هیبرید میتواند ۲۰۴ اسب بخار نیرو تولید کند. مدل های گفته شده تماما در سال ۲۰۲۱ قابل عرضه هستند.

2020 volkswagen golf gte - شما کدوم رو میخرید؟ فولکس واگن گلف برقی یا دیزل؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.