مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خود

مرسدس به دلیل کمبود قطعات می تواند تولیدات کارخانه الاباما را متوقف کند و این کارخانه را تعطیل کند. به دلیل پخش شدن ویروس کوید _ ۱۹ در سرتاسر کره زمین این کمپانی به منظور حفظ سلامت کارکنان و جلوگیری از بسته شدن خط تولید این کمپانی مدت زمان شیفت های کارکنان را به ۶ شاعت در روز کاهش داده است. بر اساس گزارش های منتشر شده توسط کمپانی مادر مرسدس بنز این کمپانی برای مقابله با این خطر و حفظ سلامت کارکنان باید کارخانه الاباما را که محصولاتی چون کلاس GLE- و GLS را تولید می کند تعطیل کند.

2020 mercedes benz gls class - مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خود

مرسدس

تولیدات این کارخانه در حال حاضر در حال انجام است و تامین قطعات ان از راه های مطمئن به طور مداوم توسط مسئولین بررسی می شود و ایمنی کارکنان در اولویت اهداف این کمپانی قرار گرفته است.

2020 mercedes benz gls class 1 - مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خود

در ۱۷ مارس  دایملر اعلام کرد که به دلیل شیوع COVID-19 به مدت دو هفته اکثریت تولید در اروپا را به حالت تعلیق درمی اورد. وی همچنین افزود در مورد خطرات ابتلای این ویروس برای حفظ سلامت کارکنان برگزاری جلسات گروهی را به حداقل رسانده ایم و کلیه سفرهای کاری را نیز به حالت تعویق دراورده ایم. همچنین اقدامات لازم برای کاهش قرار گرفتن اعضای این کمپانی در معرض این ویروس به طور جدی در حال انجام است و به صورت متوالی بخش های کختلف این کمپانی تمیز و گند زدایی می شود.

2020 mercedes benz gls class 2 - مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خودمرسدس همچنین برای کمک به نمایندگی هایش در ایالات متحده مبالغی را به انها پرداخت می کند حتی زمانی که تعداد خودروهای فروخته شده از میزان سهمیه انها کمتر باشد.

نیسان

کمپانی خودروسازی نیسان نیز تولیدات خود در ایالات متحده را تا ۶ اوریل به تعویق انداخت. این کمپانی نیز مانند سایر شرکت ها که تولیدات خود را متوقف کرده اند تولیدات خود را از ۲۰ مارس تا ۶ اوریل ۲۰۲۰ به تعویق انداخت. کارخانجات نیسان در ایالات متحده واقع در  Smyrna ، تنسی ، کانتون و میسیسیپی محل هایی برای ساخت اکثر وسایل نقلیه این کمپانی هستند از سدان Altima گرفته تا وانت Titan .

img 247110668 1550265481890 - مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خودبا توجه به گزارشات این کمپانی بخش هایی از این کمپانی که هیج موردی از ابتلای کارکنان ان به این ویروس ثبت نشده است به فعالیت خود ادامه می دهند .

پخش شدن این ویروس تا اوایل ماه گذشته صنعت خودروسازی را تحت تاثیر قرار داده است بطوری که نمایشگاه اتومبیل ژنو بر اثر همین مسئله لغو شده است و نمایشکاه اتومبیل ۲۰۲۰ نیویورک نیز با به تعویق انداختن برگزاری اش به ماه اگوست موکول شده است.

Maxima Desktop EN.jpg.ximg .full .hero  - مرسدس و نیسان درصدد تعطیلی تعدادی از کارخانه های خودچندین شرکت خودروساز نیز همانند مرسدس و نیسان تولیدات خود را تا دو هفته به تعویق انداخته اند. برخی از برندها مانند فورد ، هیوندای و جنسیس برای تسکین این درد اقتصادی برای خریدران تخفیف هایی را در نظر گرفته اند.

تاثیر این ویروس فقط به صنعت خودروسازی ایالات متحده محدود نمی شود و بسیاری از کمپانی های اروپایی نیز درگیر این مسئله شده اند. با توجه پیشرفت این ویروس و پخش شدن ان و افزایش شمار افراد مبتلایان این تعطیلی های پی در پی می تواند تاثیرات زیان باری بر روی اقتصادهای این کشورها بگذارد.

منبع : Motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.