bmw 330i تورینگ مدل 2020

bmw 330i بر خلاف کلاس بدنه اش می تواند که در گروه خودروهای واگن قرار می گیرد می تواند به خودروی مناسبی برای خانواده ها تبدیل شود، در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این اتومبیل بپردازیم.

مقدمه

سابقه تولید bmw سری ۳ به حدود ۳۲ سال قبل باز می گردد و اولین نسل از این خودرو در ان سال تولید و وارد بازار شد و اکنون نسل ششم این خودرو در سال ۲۰۲۰ و با سیستم ها و امکانات به روز در اختیار مشتریان قرار گرفته است. اگرچه این کلاس از خودروها مثل سابق طرفداری ندارند اما bmw همچنان به تولید این خودرو ادامه می دهد و درصد قابل توجهی از فروش محصولات این کمپانی را تشکیل می دهد. با توجه  به امکانات و تکنولوژِی های جدیدی که در این خودرو بکار رفته است و هزینه نسبتا کم این خودرو در مقایسه با خودروهای هم رده اش می توان به محبوبیت این خودرو در اروپا پی برد.

ncrlndiit3jaslnugacq - bmw 330i تورینگ مدل 2020بطور کلی میتوان گفت که خودروهای استیشن از ظاهر چندان زیبایی برخوردار نیستند اما بی ام و سری ۳ استیشن جدید بمانند بی ام و سری ۳ با توجه به پیشرفت هایی که در طراحی داشته توانسته در زیبایی ظاهری هم قدمی رو به جلو رب دارد که در این مورد می توانیم به جلو پنجره جدید که با افزایش سایز همراه بوده اشاره کنیم

پیشرانه

Bmw برای این خودرو از پیشرانه جدید استفاده کرده است، یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ بنزینی که با تولید ۱۹۰ کیلووات قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور و ارسال ان به یک گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و انتقال ان به چرخ های عقب خودرو  باعث به حرکت درامدن این استیشن  می شود. این پیشرانه می تواند این خودرو را در مدت زمان ۵.۹ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

vdvkbmiyyqx83s9f741v - bmw 330i تورینگ مدل 2020فضای باری که این خودرو در اختیار سرنشینان قرار می دهد ۵۰۰ لیتر است که امکان بارگیری وسایل حجیم و بزرگ را به افراد می دهد. همچنین اگر به فضای بیشتری نیاز داشتید می توانید با خواباندن صندلی ردیف دوم از فضای ۱۵۱۰ لیتری که در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کنید.

قیمت

نسخه Touring با احتساب هزینه های حمل و نقل قیمتی در حدود ۷۶ هزار دلار در بازار معامله می شود و نسخه سدان ۳۳۰i قیمتی درحدود ۷۲ هزار دلار خرید فروش می شود که تقریبا در یک رنج معامله می شوند. با خرید ۳۳۰i touring شما بدون هزینه از اپشن هایی چون Luxury Line  یا M Sport در خودرو بهره می برید.

tjiirm3n6pgrleoadgq8 - bmw 330i تورینگ مدل 2020امکانات

نسخه ۳۳۰i M Sport شامل امکاناتی چون کنترل هوای سه منطقه ای، قفل و باز شدن درب با نزدیک شدن و دور شدن به خودرو، سیستم استارت دکمه ای، سیستم نمایش head-up display، شارژر وایرلس گوشی، صندلی های اسپرت با قابلیت تنظیم برقی، چراغ های جلو و برف پاکن های خودکار و ایینه های ضد اشعه.

در این پیج M Sport اپشن هایی چون سیستم تعلیق تطبیقی ، ترمزهای M Sport، چرخ های الیاژی ۱۹ اینچی و فرمان M اسپرت bmw دیده می شود.

فضای داخلی

با توجه به ابعاد خودرو و طول نسبتا بزرگ ان فضایی که در اختیار سرنشینان فراهم می کند به خصوص صندلی های ردیف دوم قابل قبول بوده و سرنشینان می توانند بدون ایجاد مزاحمت  از سفری راحت و دلپذیر لذت ببرند. از نظرابعاد طولی این خودرو مشکلی ندارد ولی از نظر عرض خودرو می تواند کمی مشکل ایجاد کند. فضای عقبی این خودرو به اندازه دو سرنشین بزرگسال و یا سه کودک ظرفیت دارد و در این رابطه می تواند کمی برای سرنشینان مشکل ایجاد کند.

2020 bmw 330e 84 1600x1200 - bmw 330i تورینگ مدل 2020کیفیت متریال بکار رفته هم عالی بوده و به لطف تنظیمات زیاد صندلی می‌توان به راحتی موقعیت رانندگی خوب را یافت. البته جای شرمساری است که ب‌ام‌و اندروید اتو را عرضه نکرده اما سیستم‌عامل استاندارد iDrive همچون همیشه بی‌نقص بوده و کاربردی راحتی دارد.

سواری خودرو کمی سفت است اما در یک جاده‌ی پر پیچ و خم است که این خودرو چابکی بی‌رقیب خود در کلاسش را نشان می‌دهد. فرمان سنگین بوده و کنترل بدنه نیز عالی است. خودروی حاضر در تست از سیستم چهار چرخ محرک سود برده و بنابراین در مسیرهای خیس اطمینان بیشتری ایجاد می‌کند.

در بخش داخلی کابین همانند دیگر مدل های bmw از صفحه نمایش های ۱۲.۳ اینچی در قسمت صفحه کیلومتر و یک مانیتور ۱۰.۳ اینچی با قابلیت تاچ اسکرین و سیستم کنترل صوتی اشاره کرد.

2019 BMW 3 Series Touring boot - bmw 330i تورینگ مدل 2020Bmw به جای استفاده از سیستم  Android Android در این خودرو از Wireless CarPlay استفاده کرده است و سیستم های متنوعی چون سیستم انلاین اب و هوا، ترافیک و اخبار و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برای سیستم iDrive BMW در نظر گرفته شده است و سیستم هایی که ممکن است خریداران کارکرد بعضی از انها را کشف نکنند.

مصرف سوخت

ارقام رسمی منتشر شده از مصرف سوخت این خودرو توسط این کمپانی ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که با تست های انجام شده در شرایط مختلف رانندگی این ارقام به مقدار ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر افزایش یافت. برای کمک به پایین اوردن مصرف سوخت این خودرو bmw از سیستم رایج استارت/استپ موتور استفاده کرده است که در شرایط سکون خودرو موتور خاموش می شود و در هنگام شروع به حرکت موتور دوباره روشن می شود.

با امکاناتی چون سیستم نگهدارنده خودرو بین خطوط، هشدار تغییر مسیر، ترمز اضطراری خودکار، سیستم هشدار عبور و مرور از عقب، تشخیص علائم سرعت، دوربین سه بعدی محیط و شش ایربگ این خودرو توانسته از موسسه ANCAP در سال ۲۰۱۹ ۵ ستاره ایمنی دریافت کند.

bonnaluszeddkqw2nam5 - bmw 330i تورینگ مدل 2020مالکان این خودرو با پرداخت ۱۶۵۰ دلار به مدت ۵ سال از خدمات نمایندگی های این کمپانی برای انجام اموری چون تعویض فیلترها، مایعات و شمع های خودرو با فواصل تعیین شده از سوی کمپانی بهره می برند. گارانتی این خودرو یک ضمانت سه ساله با کیلومترشمار نامحدود است که bmw برای این خودرو در نظر گرفته است.

منبع: Caradvice

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.