سیستم های هشدار دهنده فولکس واگن

سیستم های هشدار فولکس واگن توانستند جایزه موسسه یورو NCAP را کسب کنند. این تکنولوژی ها این امکان را می دهند که خودروها بتوانند خطرات و هشدارهای مسیر را به یکدیگر منتقل کنند. سیستم هشدار فولکس واگن تقریبا به مدت ۶ سال است که موفق به کسب جایزه یورو NCAP می شود. همچنین مدعی دریافت جوایز متعددی از سوی سازمان های مختلف در خصوص حفظ سلامت مسافران و هشدار به انها در برابر خطرات است.

tpultxcxl6qv5jpjhqoo - سیستم های هشدار دهنده فولکس واگنعملکرد

این فناوری ارتباطی فولکس واگن خودروها را قادر می سازد تا با انتقال سیگنال هایی به خودروهای مجاور، وسایل نقلیه اضطراری و دیگر سیستم های ایمنی به سایر هموطنان در مورد خطرات مسیر هشدار دهند.

به عنوان مثال اگر وسیله نقلیه ای مجهز به  این سیستم در تونلی دچار مشکل شود و رانندگان دید کافی در مسیر نداشته باشند این تکنولوژِی با ارسال سیگنال های هشداری به سایر خودروها انها را از بروز حوادث اگاه کنند.

vw local hazard warning 2 77761 378788 type13058 - سیستم های هشدار دهنده فولکس واگنهمچنین این سیستم هشدار دهنده می تواند تمامی سیستم های ایمنی فعال در خودروهای جلویی را به خودروهای عقبی هشدار دهند تا حواث کمتری در مسیرها رخ دهد.

خودروهای مجهز به این سیستم

این سیستم ها قرار است به صورت استاندارد بر روی نسل جدید خودروهای فولکس واگن گلف ۸ که در اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار می شوند نصب گردد. همچنین این تکنولوژی برای مدل های الکتریکی اینده این کمپانی نیز نصب خواهد شد.

یکی از مزایای این تکنولوژی هشدار ارتباط مستقیم خودروها با یکدیگر و بدون نیاز به شبکه های تلفنی است که باعث تسریع در ارسال این سیگنال ها می شود.

98 vw golf mk8 2019 official press hero side - سیستم های هشدار دهنده فولکس واگنبا این حال بر اساس نظریات موسسه یورو NCAP این سیستم تکنولوژی با توجه به این که هشدارهای موجود در مسیر را برای وسایل نقلیه ارسال می کنند در صورتی راننده ها از این هشدارها اگاه می شوند که خودروهایشان مجهز به این سیستم های ایمنی باشد و این یکی از ویژگی های منفی این سیستم بشمار می رود.

این تکنولوژی همچنین فقط هشدارهایی را در سرعت ۸۰ کیلومتر و یا بالاتر ارسال می کند و در هنگام تحویل خودرو فعال نمی باشد و شخص راننده باید این تکنولوژِی را فعال کند.

میشل وان راتینگن مدیر موسسه یورو NCAP در مورد این فناوری نظرات مثبتی منتشر کرده است و از این بابت که این امکانات می تواند برای حفاظت ایمنی رانندگان در مسیرها به خصوص موتور سواران موثر باشد ابراز خرسندی کرد. وی همچنین افزود تا زمانی که اکثر وسایل نقلیه به این تکنولوژی مجهز نشوند نمی تواند خطرات رانندگی را کاهش داد با این وجود طراحی این سیستم توسط این کمپانی یک موفقیت بزرگ برایش محسوب می شود.

منبع: Caradvice

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.