بنتلی باکالار 2020؛یک گرند تور بی نظیر

یکی از خودروسازان که هیچوقت میلیونرها را نا امید نمی کند،بنتلی است. امسال نیز امید میلیونرها به بنتلی باکالار ۲۰۲۰ است،یک گرند تور بی نظیر. بنتلی باکالار در صورت ورود به بازار جزء سه خودروی برتر گرند تورینگ با بیش از ۶۵۰ اسب بخار نیرو قرار میگرفت.

bentley bacalar - بنتلی باکالار 2020؛یک گرند تور بی نظیر

ویژگی های ظاهری بنتلی باکالار ۲۰۲۰؛

بنتلی باکالار ۲۰۲۰ با ۲۰ میلیمتر افزایش در عرض نسبت به کنتیننتال GT خودرویی نسبتا پهن به شمار می رود. کیت بدنه بسیار عالی طراحی شده و از نظر زیبایی نیز چشم گیر است. هواکش های بزرگ که خطوطی از بدنه و به رنگ زرد بسیار عالی تعبیه شده اند.

چرخهای پهن و رینگ های ۲۲ اینچی بسیار همگون هستند. تغییراتی که نسبت به مدل کنتیننتال GT کانسپت پارسال(EXP100GT) بنتلی مشاهده می شود،کاهش تعداد صندلی های سرنشینان از چهار به دو نفر است. این نشانه ها حاکی از بی نظیر بودن بنتلی باکالار ۲۰۲۰ برای افراد مرفه است.

bentley bacalar 5 - بنتلی باکالار 2020؛یک گرند تور بی نظیر

یکی از بارزترین تغییرات بنتلی باکالار،نسبت به هم خانواده های خود،طرح کانسپت چراغ های جلو و عقب آن است. خطی باریک که از گلگیر ها شروع شده و تا گردی چشمهای باکالار امتداد دارد،بسیار بی نظیر است.

در نمای عقب نیز،با طراحی کانسپت برآمدگی و فرورفتگی های فراوانی میبینید که یکی از اینها،چراغهای بنتلی باکالار است. دیگر خبری از چراغ مکعبی قرمز در یک بدنه کاربنی نیست،ترکیب جدید فوق العاده است، نور قرمز ال ای دی در رنگ گولد(Gold)بدنه نمونه ندارد.

bentley bacalar 4 - بنتلی باکالار 2020؛یک گرند تور بی نظیر

مشخصات فنی بنتلی باکالار ۲۰۲۰؛

این گرند تورینگ دونفره بینظیر،از یک موتور ۱۲ سیلندر W شکل در کاپوت خود بهره میبرد که۶.۰ لیتر حجم دارد که میتواند ۶۵۰ اسب بخار نیرو تولید کند. گشتاور بنتلی باکالار نیز ۹۰۰ نیوتن متر است که موجب می شود وزن سنگین باکالار را موقعی ری پایتان میرود فقط احساس کنید.

گیربکس بنتلی باکالار ۲۰۲۰ نیز ۸ سرعته اتوماتیک است که با یک کلاچ دوگانه ترکیبی بی مانند را تشکیل می دهند. این ترکیب برای باکالار ۰-۱۰۰ کیلومتر را در ۳.۵ ثانیه رقم میزد.

bentley bacalar 7 - بنتلی باکالار 2020؛یک گرند تور بی نظیر

قیمت این خودرو نیز حدود ۱.۹۱ میلیون دلار(۴.۳۷ میلیون درهم) است. انتظار میرود که حدود ۱۲ عدد از این خودرو تولید شود و امیدواریم شما از دارندگان یکی از ۱۲ عدد بنتلی باکالار۲۰۲۰ این گرند تور بی نظیر باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.