سینما ماشین تعریفی جدید از الگوی کالبدی سینما

سینما ماشین ، از روز گذشته با نمایش فیلم سینمایی ” خروج ” در پارکینگ شماره ۳ برج میلاد کار خود را آغاز کرد.

نحوه اجرای فیلم در سینما ماشین:

این طرح سینمایی با مشارکت سازمان هنری رسانه ای اوج و موسسه سینمایی نورتابان و با حمایت شرکت نفت تهران و تحت تدابیر بهداشتی و با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا انجام می گیرد. این فیلم در حالی در پارکینگ برج میلاد رونمایی میشود که سینماهای کشور که محل رونمایی اصلی فیلم هستند و فعلا به دلیل بیماری کرونا تعطیل بوده و کارایی ندارند.

پارکینگ برج میلاد شامگاه جمعه ۱۲ اردیبهشت در دو سانس ۲۱ و ۲۳ در هرسانس میزبان ۱۶۰ ماشین بود تا علاقه مندان سینما به تماشای «خروج» ابراهیم حاتمی کیا، در ماشین‌هایشان بنشینند و فیلم را ببینند.

photo ۲۰۲۰ ۰۵ ۰۲ ۱۲ ۲۰ ۱۲ 1 300x178 - سینما ماشین تعریفی جدید از الگوی کالبدی سینماphoto ۲۰۲۰ ۰۵ ۰۲ ۱۲ ۲۰ ۱۸ 300x178 - سینما ماشین تعریفی جدید از الگوی کالبدی سینما

آداب تماشای فیلم در سینما ماشین:

برای تماشای فیلم چراغ اتومبیل خود را خاموش کنید. این اولین و مهم ترین نکته است. زیرا آلودگی نوری باعث میشود پرده نمایش شفافیت خود را از دست داده و دیگران لذت تماشا را از دست بدهند. مورد بعدی رعایت سکوت است، صوت فیلم توسط فرستنده به رادیوی خودرو ها که روی فرکانس خاصی است فرستاده می شود و سرنشینان میتوانند صوت را از سیستم صوتی خود شنیده و تصویر را از پرده مشترک بین همه بینندگان.

«سینما ماشین» تجربه جدیدی نیست، اما برای نسلی که این تجربه را حداقل در چند سال گذشته نداشته تجربه جدید و هیجان انگیزی است.

منبع: ایسنا،برنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.