فورد موستانگ 2022 در آستانه رونمایی

فورد موستانگ

همراهان اروند پلاکی قرار هست در این خبر راجب نسل هفتم و آینده فورد موستانگ صحبت کنیم .

مطالعه‌ی تاریخچه‌ی موستانگ همیشه جذاب و در مقاطعی تعجب برانگیز است. یک کوپه‌ی تمام عیار که تا به امروز بیش از ۱۰ میلیون دستگاه و ۶ نسل از آن به تولید رسیده و تاثیر عمیقی بر فرهنگ خودروهای عضلانی آمریکایی گذاشته است. به جرات می‌توان مدّعی شد که اعتبار جهانی آن نزد ماشین دوستان حتی از رقیبان قدر ، قدرتش همچون پلیموث باراکودا، دوج چلنجر و حتی پونتیاک فایربرد هم بیشتر است، البته سومین نسل موستانگ که دیفرانسیل جلو و شبیه به ماشین‌های اروپایی ساخته شده بود، مشمول این داستان نمیشود، چراکه آمریکایی سوارها به شدت از آن متنفر بودند و فورد مجبور شد که پس از آن باری دیگر سلیقه آمریکایی سواران را در طراحی موستانگ وارد کند.

6263230 - فورد موستانگ 2022 در آستانه رونمایی
ماکت موستانگ ۲۰۲۲

اما سال گذشته شاهد رونمایی خودرو برقی فورد موستانگ مک آی بودیم که فورد سعی کرد با تکیه براصالت موستانگ، نخستین خودروی تمام‌الکتریکی خود را تولید کند . این خودرو در دسته کراس اوور ها قرار میگیرد و ربطی جز تشابه اسمی به خودرو مورد نظر ما در کلاسی که حضور دارد ندارد اما با توجه به سبکی که فورد در پیش رو گرفته و هم چنین کنار گذاشتن موتورهای حجیم از چرخه تولید خودروسازان احتمالا شاهد عرضه فورد موستانگ هیبریدی خواهیم بود .

مشخصات فنی :

فورد موستانگ داستان ما احتمالا هیبریدی هست و در بخش فنی با موستانگ ای مک شباهت هایی دارد.

 قدرت این خودرو که قبلا توسط موتور v8 تامین میشد احتمالا در نسل هفتم توسط چهار موتور الکتریکی کوچک تامین خواهد شد و احتمالا گیربکس این خودرو شباهت هایی به گیربس فورد اکسپلورر هیبریدی و حتی پروژه DC6  لینکلن آویاتور خواهد داشت .

البته خبر جدید برای معرفی موستانگ خیلی سورپرایز نیست زیرا نسل فعلی و کنونی موستانگ انقدر خوب هست که حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد اما طراحی بیرونی این خودرو الگوهایی از نسلهای قبل علل خصوص نسل ششم را در هویت طراحی خود خواهد داشت .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.