رونمایی رولزرویس از سوپر اسپرت لوکس با موتور وسط

سابقه رولزرویس در ساخت ماشین های لوکس بسیار روشن است. نشانه هایی همچون کولینان. رولز رویس با ورود به کلاس SUV ها نشان داد که ترسی از به چالش کسیدن خود ندارد. اما این بار رولزرویس قصد ورود به بازار سوپر اسپرت ها را دارد،یک سوپر اسپرت لوکس با موتور وسط.

سابقه رولزرویس:

بارها رولز رویس از شهامت خود برای ورود به کلاس های متفاوت را نشان داده است. سابقا در کلاس سدان های لوکس و اخیرا در SUV های لوکس تر و جدیدا با رونمایی از تصاویر یک سوپر اسپرت موتور وسط همه را غافل گیر کرده است.

آینده رولزرویس:

رولزرویس با انتشار تصاویر این سوپر اسپرت خود را برای رقابت با رقیب هایی بی شمار آماده کرده است. امروزه تقریبا در هر کشوری میتوان سراغ یک رقیب را برای این سوپر اسپرت جدید گرفت. از ژاپن و آلمان و آمریکا تا سوئد و ایتالیا و انگلیس.

مطمئنا سوپر اسپرت جدید انگلیسی، قشر مخصوصی را هدف این سوپر اسپرت قرار داده و قطعا هر کسی نمیتواند مشتری این سوپر اسپرت باشد. به نظر میرسد این کمپانی انگلیسی از رویکرد ارائه یک محصول لوکس به چند محصول لوکس تغییر رویکرد داده است.

جزئیات جدید سوپر اسپرت رولزرویس؛

از تصاویر منتشر شده پیداست که شمایل آن به مانند یک خودروی از یاد رفته است. یک سوپر اسپرت دو درب و با موتوری دوازده سیلندر و خورجینی که طراحان رولزرویس را برای ترکیب اصالت و سنت رولزرویس با یک سوپر اسپرت به چالش کشیده است.

این چالش به نظر برای طراحان موفقیت آمیز بوده است. نتیجه آن یک سوپر اسپرت با خطوط و نشانه های قدیمی ولی با یک مهندسی به روز و آپدیت شده است.

دیدن آرم رولزرویس(Spirit of Ecstasy) روی کاپوت این سوپر اسپرت دیدنی خواهد بود. رولزرویس از سال ۲۰۱۶ یک خودروی کانسپت با نام ۱۰۳EX را به عنوان آینده محصولات خود معرفی کرده بود که احتمالات بر آن است که این سوپر اسپرت آینده آن خودرو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.