تیزر هاوال 06 منتشر شد

به تازگی،دفتر طراحی جهانی هاوال،برخی تصاویر اولیه را از هاوال ۰۶ منتشر کرده است.

این دفتر پیش نمایش را زودتر از موعد خود،به نمایش می گذارد.طبق اطلاعات منتشر شده این خودرو براساس،پلتفرم جدید این شرکت ساخته شده است.۰۶ کد داخی هاوال است و اچ۵ نام جهانی آن می باشد.

این اتومبیل توسط فیل سیمونز (مدیر سابق طراحی لندرور) و مدیر ارشد طراحی گریت وال موتور طراحی شده است.زبان طراحی داخلی و بیرونی سیاست جدیدی را اتخاذ می کند،و سبک کلی H5 جدید را زمخت و سفت شده است.

سبک H5 جدید کاملا با بقیه ی محصولات هاوال در تضاد است.تصمیمات طراحی همانند :

مکعبی شکل بودن و چراغ گرد آن با هدف احترام به طرفداران این سبک کلاسیک گرفته شده است.

طراحی

HAVAL B068 300x143 - تیزر هاوال 06 منتشر شد

 

در نمای جلو تنها جلوپنجره ی کروم،یک سپر با ضخامت بالا(طول زیاد)،چراغ های گرد با دیلایت در حاشیه ی چراغ ها به صورت گردشی بیش از هرجیز دیگری خودنمایی می کنند.

 

 

HAVAL B061 300x144 - تیزر هاوال 06 منتشر شد

 

در قسمت عقب هاوال H5 چراغ های عقب تمامی تمرکز بیننده را به خود مشغول می کند.گرافیک چراغ عقب به صورت اتفاقی L شکل طراحی شده است آن هم به صورت عرضی،۳ چراغ LED برای ترمز و ۲ چراغ LED برای راهنما قرار دارد.

 

 

 

HAVAL B064 300x144 - تیزر هاوال 06 منتشر شد

 

در نمای جانبی،طراحی هاوال H5 وحشی و تازه نفس به نظر می رسد.

 

 

 

 

کابین

Haval new SUV spy 5 300x200 - تیزر هاوال 06 منتشر شد

به تصاویر جاسوسی که قبلا منتشر شد،نگاهی می اندازیم،حس خوبی به بیننده القا می کند.یک صفحه نمایش بزرگ،اهرم دنده الکترونیکی،دنده پشت فرمان،کنسول مرکزی و تکیه گاه دست به خوبی خود را بزرگ جلوه می دهند،همچنین صفحه کیلومتر دیجیتالی،سقف پانارومیک و صندلی هایی که به نظر می رسد بدن را به خوبی در بر میگیرند،گوشه ای از طراحی و امکانات کابین H5 جدید می باشد.

 

 

 

 

 

مشخصات فنی

از آنجایی که گریت وال موتور پلتفرم کاملا جدید را برای هاوال H5 را به کار گرفته است.استاندرد جدید یورو ۶ باعث شده است که هاوال جدید گزینه ی چندانی برای موتور نداشته باشد.هاوال H5 از موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژر و ۲.۰ لیتری توربو شارژر بهره میبرد.قدرت توسط گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چهار چرخ منتقل می شود.

منبع: HAVAL CH

گالری تصاویر: برای بزرگ نمایی روی تصاویر کلیک کنید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.