پیش فروش محصول جدید ایران خودرو رانا پلاس؛لیست کامل بخشنامه

رانا پلاس به عنوان محصولی جدید در جدیدترین لیست بخشنامه ی ایران خودرو دیده می شود،بخشنامه پیش فروش ایران خودرو مطابق زیر می باشد.

 محصول کد خودرو
مبلع پیش پرداخت(ریال)
موعد تحویل
 پژو پارس LX با موتور Tu5
 ۲۸۵  ۳۹۹,۰۰۰,۰۰۰ بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
 پژو ۴۰۵ SLX
۲۲۰
 ۳۴۲,۰۰۰,۰۰۰ آبان تا اسفند ۹۹
 پژو ۲۰۶ تیپ ۲
۲۶۰  ۳۵۹,۰۰۰,۰۰۰ بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
پژو ۲۰۷ دستی
۶۰۰
 ۵۰۵,۰۰۰,۰۰۰  بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
 رانا+(پلاس) ۶۱۰
 ۳۷۴,۰۰۰,۰۰۰ مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
پژو ۲۰۶ صندوقدار(V8)
۲۷۴
 ۴۲۹,۰۰۰,۰۰۰  آبان تا اسفند ۹۹
دنا معمولی
۷۰۱
 ۴۷۲,۰۰۰,۰۰۰ اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰
 دنا+(پلاس) ۷۰۳
 ۵۳۹,۰۰۰,۰۰۰  بهمن ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
سورن ELX
۵۷۵
 ۴۲۶,۰۰۰,۰۰۰ مهر ۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰
 سمندLX ۲۹۳
 ۳۱۷,۰۰۰,۰۰۰ بهمن و اسفند ۹۹
سمند  بنزینی EF7
۲۹۲
 ۳۲۷,۰۰۰,۰۰۰  اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۰
پارس سال
۲۸۲
۳۸۴,۰۰۰,۰۰۰
بهمن و اسفند ۹۹

 

شرایط بخشنامه

  1. در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت،خسارت تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری (صرفا به شرط تکمیل وجه قرار داد مطابق بخشنامه) از زمان تاریخ تحویل مندرج در قرار داد تا زمان تحویل خودرو به صورت روز شمار(۱۲ درصد سالیانه) پرداخت خواهد شد.
  2. مشتری موظف است با توجه به مهلت اعلام شده در دعوتنامه نسبت به واریز وجع خودرو اقدام نماید در صورت عدم واریز مبلع مشخص شده در دعوتنامه در بازه زمانی مجاز،شرکت می تواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتری را به موعد دیگر موکول نماید.نوع خودرو و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه های آتی مشخص می گردد.
  3. در صورتی که پس از امضای قرار داد فی مابین مشتری برحسب ضرورت و یا الزامات قانونی یا لزوم رعایت استاندارد های اجباری،شرکت ملزم به نصب تجهیزات یا لوازم اضافی(آپشن)بر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی قطعات خودرو ایجاد شود.ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور دعوتنامه تکمیل وحه براساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد
  4. در صورت ارئه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری،به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو،به عهده مشتری خواهد بود.
  5. کلیه خودروهای قابل ارائه از طریق این طرح،از بیمه شخص ثالث برابر آخرین  سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخورددار خواهند بود.
  6. سایر شرایط بخشنامه به قوت خود باقی است.

منبع:ایکوپرس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.