۲۵۰۰ تاکسی پلاک‌ اروند در ناوگان تاکسیرانی اهواز و خوزستان

تاکسی پلاک‌اروند - ۲۵۰۰ تاکسی پلاک‌ اروند در ناوگان تاکسیرانی اهواز و خوزستان

[review]
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: به دنبال ورود ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی پلاک‌ اروند   و ۵۰۰ دستگاه ون برای استفاده در تاکسیرانی اهواز هستیم.

موسی ممبینی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های رفع کمبود تاکسی در سطح شهر اهواز استفاده از تاکسی‌های پلاک اروند است، اظهار داشت: به دنبال ورود ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی پلاک اروند و ۵۰۰ دستگاه ون برای استفاده در تاکسیرانی اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌ گذار در این زمینه فراخوان صادر شده است، گفت: سرمایه گذار باید به مدت ۵ سال خدمات پس از فروش ارائه دهد و همچنین خودرو را به صورت ۸۰ درصد اقساط و ۲۰ درصد نقد تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز بیان کرد: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای خرید تاکسی‌های پلاک اروند اعلام امادگی کرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ تاکسی در شهر اهواز فعال است که کمبودهای این بخش با راننده‌های تاکسی ساماندهی شده رفع شده است.

ممبینی عنوان کرد: الکترونیکی کردن پرداخت کرایه به راننده تاکسی و ارتقاس نظارت بر عملکرد تاکسی‌های اهواز از طریق دوربین‌های مدار بسته از برنامه‌های تاکسیرانی اهواز در سال ۹۴ است.

وی اظهار داشت: سیستم پرداخت کرایه به صورت الکترونیک سبب راحتی مسافران می‌شود و اجرایی کردن آن نیاز به ورود بخش خصوصی و بانک‌ها دارد همچنین نصب تاکسی متر بر روی خودرو‌ها می‌تواند سبب تنظیم نرخ کرایه تاکسی‌ها شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز تصریح کرد: شهروندان می‌توانند تخلفات تاکسی داران و یا پیشنهادات خود را به سامانه ۳۰۰۰۷۸۸۷ پیامک کنند.

پلاک‌ اروند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.