معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

 

معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

نیسان شرکت خودروسازی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در شهر یوکوهاما، ژاپن قرار دارد.

ریشه‌های تاسیس این شرکت به زمان راه‌اندازی شرکت خودروسازی داتسون بازمی‌گردد، در پی خریداری شرکت داتسون توسط یوشیسوکه آیکاوا، وی داتسون را در شرکت خوشه‌ای و تازه تاسیس خود، ادغام نمود و شرکت جدید را نیسان نامید.

شرکت نیسان همانند تویوتا و هوندا که به ترتیب شرکت‌های لکسوس و آکورا را در آمریکای شمالی تاسیس کردند، اقدام به راه‌اندازی شرکت اینفینیتی نمود.

200px Nissan Logo.svg  - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

از سال ۱۹۹۹ شرکت رنو به یکی از سهامداران اصلی نیسان تبدیل شد، به طوری که تا سال ۲۰۰۸ مالک ۴۴٪ از سهام آن گردید، در مقابل نیسان نیز ۱۵٪ درصد از سهام رنو را در اختیار دارد. هم‌اکنون کارلوس غصن بطور هم‌زمان، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره هر دو شرکت نیسان و رنومی‌باشد[۳] و از طریق شرکت رنو-نیسان آلیانس که حاصل مشارکت استراتژیک دو شرکت می‌باشد، سکان رهبری رنو و نیسان را در دست دارد. در سال ۲۰۱۲ نیسان پس از شرکت‌های جنرال موتورز، تویوتا، گروه فولکس‌واگن، هیوندای موتور گروپ و فورد، به‌عنوان ششمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته شد.

458563 321 - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
458562 475 - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

 

مدل جدید خودرو GT-R اخیرا توسط نیسان معرفی شده که بروزرسانی های جالب توجه و اندکی قدرت بیشتر نسبت به مدل های پیشین را شاهد بوده است. نیسان نسخه ویژه ای از این خودرو سوپراسپرت را برای بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد تولید آن آماده کرده است. این خودرو بر اساس مدل GT-R پریمیوم ۲۰۱۶ شکل گرفته است.

458564 858 - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
458569 223 - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

 

این مدل ویژه خودرو GT-R که به نام “نسخه طلایی چهل و پنجمین سالگرد” شناخته می شود با یک رنگ طلایی جالب توجه و ویژه مزین شده و تولید آن به ۴۵ دستگاه محدود شده است. این نسخه ویژه با یک پلاک شماره شناسایی خودرو طلایی روی پیشرانه و پلاک ویژه چهل و پنجمین سالگرد در مرکز کنسول داخل خودرو همراهی می شود.

458571 444 - معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان
معرفی مدل جدید خودرو GT-R نیسان

در زمینه فنی تغییر ویژه ای صورت نگرفته و پیشرانه ۳.۸ لیتری تویین توربو شش سیلندر خورجینی که توانایی تولید ۵۴۲ اسب بخار نیرو و ۶۲۷ نیوتن متر گشتاور را دارد نیروی لازم برای حرکت نیسان GT-R طلایی را تامین می کند.

قیمت گودزیلای طلایی نیسان ۱۰۲ هزار و ۷۷۰ دلار اعلام شده که تنها هزار دلار گرانتر از مدلGT-R پریمیوم است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.