معرفی خودرو : رنو فلوئنس 70 میلیون تومانی

RENAULTFluence medium 4689 15 - معرفی خودرو : رنو فلوئنس 70 میلیون تومانی

احتمالا شما نیز تبلیغات نگین خودرو برای خودروی رنو فلوئنس را دیده اید که در آن قیمت این خودرو ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان گفته شده است. طبق اینکه سال گذشته قیمت این خودرو بیش از ۱۰۰ میلیون تومان اعلام شده بود ما در تعجب ماندیم که این سری از خودروی فلوئنس دارای چه ویژگی هایی می باشد که این قدر تفاوت قیمت دیده می شود بین دو مدل برای اطلاعات بیشتر به یکی از نمایندگی ها سری زدیم با ما همراه باشید .
متاسفانه در این نمایشگاه نمونه های کامل تر بود و موفق نشدیم تا از نزدیک ملاقاتی با نسخه ۷۰ میلیونی داشته باشیم. در هر صورت باید گفت که فلوئنسی که این روزها نگین خودرو در حال تبلیغ آن است تفاوت های بسیاری با مدل پیشین دارد به طور مثال این خودرو فقط دو کیسه هوا دارد، سیستم تهویه مطبوع آن دستی است، تنظیم صندلی ها به صورت دستی انجام می‌شود و خبری از سانروف، فرمان برقی، سنسور پارک، روکش چرمی صندلی‌ها، سیستم استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، بلوتوث و از همه مهم‌تر گیربکس CVT نیست (گیربکس دستی روی این خودرو نصب شده است). همچنین رینگ های آن ۱۵ اینچی می‌باشند در صورتیکه در مدل کامل‌تر رینگ ها ۱۶ اینچی هستند.
نکته جالب و البته خوب در مورد این خودرو این است که طبق توضیح مسئول نمایشگاه، فلوئنس دنده‌ای قرار است با فیس لیفت جدید رنو وارد بازار شود، یعنی  جلو پنجره این خودرو بهبود یافته (البته بدون مه‌شکن‌ها) و از نظر ظاهری چهره زیباتری را به فلوئنس داده است. در داخل نیز نمای داشبورد تغییر کرده و ساده‌تر از گذشته شده است.
از نظر موتوری باید گفت که فلوئنس دنده‌ای از همان پیشرانه قبلی یعنی ۴ سیلندر ۲ لیتری استفاده می‌کند که توانایی تولید حداکثر ۱۴۳ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه و ۱۹۵ نیوتن‌متر در ۳۷۵۰ دور در دقیقه را دارد.
قیمتی ۶۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی که نگین خودرو اعلام کرده، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و در زمان عقد قرار دارد باید ۳۵ میلیون تومان را پرداخت کنید و در ۹۰ روزکاری خودرو را تحویل بگیرید. در نهایت باید گفت که فلوئنس دنده‌ای اگرچه از نظر امکانات خودروی ساده‌ای می باشد اما می تواند با قیمت بسیار مناسبی که دارد، افراد زیادی را از خرید خودروهای چینی پر تجهیزات منصرف کند و به سمت رنوی ساده ولی با کیفیت اروپایی بکشاند.

2 نظرات
  1. منوچهر می گوید

    دقیقا من هم همین اتفاق برام افتاد که شانس اوردم مهر پولم و پس گرفتم…قبل از ثبت نام گفتن همه رنگش هست و بعدش گفتن نسیت!کلا وقتی سر و صاحب نداشته باشه نظارت همین میشه دیگه ..الانم که این ماشین رسیده به ۷۳ میلیون که تو این بازار هم همین باید باشه.بلکه هم کمتر چون شرکت نگین خودرو برای کلاه برداریش,سفارش کمترین امکاناتو داده حتی یه جا عینکی نداره و یا صندلی عقب کنسول وسط جا دست نداره….نتیجه گیری بی صاحبی و دزدی و کلاه برداری تو روز روشن!

  2. احمد نجفی راد می گوید

    ۲۲خرداد ثبت نام نمودهام امروز ۱۴ بهمنه هنوز خودروم را تحویل نگرفتم نگین خودرو دروغ می گوید که می نویسد سه ماهه تحویل می دهد تازه اگر فرض کنیم در اسفند ماه تحویل دهند یکی دوماهم طول می کشد تا نمره شود یعنی چیزی حدود یکسا ل با پول شما خودرو وارد می کنه و۱۲ درصدم دیرکرد می دهد این یعنی کلاهبرداری توی روز روشن سود بانکی هم اگر حساب کنیم باید ۲۲درصد بدهد تنها راه شکایت میباشد که چارهای جز این نیست

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.