بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

2014 S CLASS SEDAN CH01 D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

سه اولویت بنز برای این خودرو، رانندگی هوشمند، فن آوری کارامد و ذات لوکس بیان شده است.د. نسل جدید اس کلاس با چهره ای تکامل یافته شامل جلوپنجره بزرگتر و طراحی اسپرت تر و چهره ای نسبتا خندان، تنها از ضریب مقاومتی معادل ۰.۲۴ سود می برد که یکی از رکوردها در چنین کلاسی محسوب می شود و مقایسه آن با ضریب آیرودینامیک ۰.۲۳ سدان CLA که بسیار کوچکتر از آن است، نشان دهنده اهمیت بالا برای این موضوع از سوی بنز است. بنابراین هنگام سواری با این بنز خیالتان از صدای باد و مصرف سوخت راحت خواهد بود.

[review]

طراحی زیبا و ظریف و با وقار مرسدس بنز اس کلاس

 2014 S CLASS SEDAN 092 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

حضور بی نقص کلاس جدید اس ، حاصل مهندسی است که فراوانی را بدون اینکه از حد خود فراتر رود، به نمایش می گذارد. قوی تر از قبل و همچنان سبک است. سطح ایمنی بالا رفته است و در سکوت حرکت می کند. نسبت به قبل باشکوه تر ، صیقلی و چابک است. خطوط برجسته بدنه در عبور از جریان هوا و چراغهای لوکس LED، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

 داخل اتاق مرسدس بنز اس کلاس همراه با نور زیاد بدون استفاده از حتی یک لامپ

2014 S CLASS CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

پیچیده، صمیمی و بدون عیب و نقص، از خصوصیات طراحی داخل کلاس اس است که در نوع خود افتخاری است برای هنر دستی که این شاهکار را خلق کرده است. همه سطوح به خوبی و با قدرت با نوارهای باریک و مواج چوب و به همراه قطعات آلومینیومی صیقلی تزئین شده اند. همراه با گستردگی انتخاب های تزئینات داخل، فضای داخل با نزدیک به ۳۰۰ LED و در هفت رنگ مختلف مشتعل می شود.

 داخل اتاق مرسدس بنز اس کلاس نشانه ای از تازه شدن به روشی جدید

2014 S CLASS SEDAN 094 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

همه ی عناصر راحتی در کلاس اس، غنی تر ، گسترده تر و پیشرفته تر شده است. زیر آرنجی ها و رودری ها گرم شونده هستند. صندلی ها نه تنها ماساژ می دهند، بلکه بصورت سفارشی محهزی به ماساژ برپایه سنگ داغ نیز می شوند. صندلی های عقب از چهار انتخاب مختلف برخوردار هستند. بعضی ها از زیرپایی متحرک در دو قسمت بهره می برند. هوای داخل اتاق نیز دوبار فیلتر می شود. همچنین یونیزه نیز می شود و حتی بوسیله سیستم عطرآگین، آرامش به محیط نزریق می شود.

کارایی موتور مرسدس بنز اس کلاس

2014 S CLASS SEDAN 001 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

با افزایش قدرت موتور و گشتاور، موتور ۴۴۹ اسب بخار دو توربو شارژ هشت سیلندر وی شکل در قالب مدل S 550 ، توان دستیابی به شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در ۸/۴ ثانیه را دارد. در کسری از ثانیه سیستم سوخت رسانی با جرفه زنی منطبق می شوند و از مصرف سوخت و آلایندگی کم برخوردار می شود.

راحتی و نرمی در داخل خودرو با کمک فنر و تنظیم سطح اتومبیل خودکار

2014 S CLASS SEDAN 005 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

مهم نیست که کدام کمک فنر کلاس اس را انتخاب کرده اید، هر یک از آنها، انتخاب های متنوعی از حالت ها، راحتی پایدار نوسانات متغیر کمک فنر و تنظیم سطح اتومبیل خودکار، برخوردار هستند. سیستم کمک فنر بادی AIRMATIC هم اکنون سبک تر و سریعتر عکس العمل انجام می دهد. و برای نخستین بار، دوربین های کمکی سیستم MAGIC BODY CONTROL ، فراتر از سریع عمل می کنند. در واقع دست اندازها دیده می شوند و همزمان وضعیت آنها تغییر پیدا می کند.

سیستم چهار چرخ متحرک

2014 S CLASS SEDAN 007 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

در نوع۴MATIC (چهار چرخ متحرک) با استفاده از کنترل الکترونیکی تقسیم قدرت بین ۴ چرخ خودرو، همواره چرخی که بهترین شرایط جاده را دارد، بیشترین قدرت را دریافت می کند، بدین ترتیب نهایت پایداری خودرو روی سطح جاده در شرایط جوی مختلف مثل برفی و یا وزش جانبی باد، تضمین می شود.

 ۴MATIC AMG و امکانات آن درمرسدس اس کلاس

 

2014 S CLASS SEDAN 093 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

مدل جدید S 63 AMG جدید بر پایه یک هدف ساده، یعنی عملکرد مطلق، طراحی و ساخته شده است. سیستم جدید چهار چرخ ۴MATIC توسط AMG در قالب این مدل به قدرتی معادل ۵۸۵ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر و شتاب صفر تا یکصد کیلومتر در ۹/۳ ثانیه دست پیدا کرده است. هنوز ارتباط تعادل استثنایی و چابکی ،حتی در بزرگ ترین چهار در AMG به خوبی حفظ شده است.

رانندگی هوشمند با این سری خودرو

2014 S CLASS SEDAN 008 CCF D1 - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

کلاس اس برای دهه های متمادی، بعنوان الگوی استاندارد ایمنی آینده قلمداد می شود. کلاس اس جدید عینا قدم های جلوتر را دیده و ۳۶۰ درجه اطراف را کنترل می کند. تا هر لحظه خطر را حس کند و اطلاع دهد. گروهی از سامانه های استاندارد و سفارشی می توانند راننده را مطلع کنند، در ترمزگیری یاری دهند و حتی بطور خودکار و پیوسته به پرهیز از تصادف با اتومبیل های دیگر و حتی عابر پیاده کمک کنند.

امکانات صوت و تصویری در مرسدس بنز ای کلاس به همراه دو صفحه نمایش فول اچ دی

2014 S CLASS SEDAN 013 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

دو صفحه نمایش ۳/۱۲ اینچی با کیفیت تصویر بالا، با طرح کلاسیک داخل کیلومتر شمار و با نمایش رنگی سامانه رانندگی، تنظیمات اتومبیل، سرگرمی و هدایت ماهواره ای ترکیب شده اند. به لطف سامانه COMAND و صفحه لمسی کنترلی وسط ، استفاده از امکانات جدید در کلاس اس راحت و آسان شده است.

در این خودرو موسیقی از همه جا شما را احاطه کرده است

2014 S CLASS SEDAN 072 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

از رادیو های ماهواره ای تا رادیو های اینترنتی، راه های بسیاری برای بدست آوردن و گوش کردن به موسیقی مورد علاقه وجود دارد. کلاس اس جدید تمام اینها را بدون هیچ محدودیتی فراهم آورده است. دو نوع سیستم صوتی از شرکت بورمستر (Burmester ) که یکی از نام های مشهور و معتبر در صنعت سیستم های صوتی خانگی است، برای این مدل یکی از نوع surround و دیگری از نوع سه بعدی را عرضه کرده است. که در نوع خود استانداردی جدید را در کیفیت سیستمهای صوتی ایجاد کرده است.

انواع مختلف مدلهای مرسدس بنز اس کلاس

 

S550

2014 S CLASS SEDAN 008 CCF D - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

  •  ۴.۶ لیتری
  • توربو
  • ۸ سیلندر
  • شتاب٠ تا ۱۰۰ کیلومتر ۴.۸ثانیه
  • قدرت موتوردر ۵۵۵۰ دور در دقیقه ۴۴۹ اسب بخار
  • نیروی گشتاوردر دور موتور ۱۸۰۰ تا ۳۵۰۰ دور در دقیقه ۵۱۶نیوتون متر

S63 AMG 4MATIC

S63 AMG 4MATIC - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

  •  موتور ۵.۵ لیتری
  • توربو
  • ۸ سیلندر
  • شتاب٠ تا ۱۰۰ کیلومتر ۳.۹ثانیه
  • قدرت موتوردر ۵۵۰۰ دور در دقیقه ۵۷۷ اسب بخار
  • نیروی گشتاوردر دور موتور ۲۲۵۰ تا ۳۷۵۰ دور در دقیقه ۶۴۴ نیوتون متر

تصاویر نمای خارجی مرسدس بنز اس کلاس

 

تصاویر نمای داخلی مرسدس بنز ای کلاس

دانلود کاتالوگ مرسدس بنز اس کلاس

PDF Logo - بررسی کامل و اختصاصی تمامی خودرو های مرسدس بنز اس کلاس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.