جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد

جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پیش‌فروش ویژه خودروی دنا برای پاسخگوی به تقاضای بازار خبر داد و گفت: هفته آینده جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا را اعلام خواهیم کرد.

download6 - جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد
جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد

هاشم یکه‌زارع از طرح ویژه ایران خودرو برای پیش‌فروش محدود خودروی دنا از هفته آینده خبر داد و گفت: به مناسبت عید مبعث و به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار، هفته آینده پیش‌فروش تعداد محدودی از خودروی دنا توسط نمایندگی‌های فروش انجام خواهیم داد.

وی افزود: با توجه به عرضه خودروهای دنا به بازار و تردد آنها در خیابان‌ها، مراجعات زیادی بابت خرید این خودرو به نمایندگی‌ها صورت گرفته که بر این اساس نیز پیش‌فروش انجام خواهد شد؛ ضمن اینکه شرایط آن هفته آینده اطلاع رسانی می‌شود.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح کرد: وظیفه اصلی ایران خودرو، پاسخگویی به تقاضای هموطنان ایرانی برای خودروی دنا است و بر این اساس اولویت پیش از صادرات، پاسخگویی به تقاضای داخل است.

یکه‌زارع افزود: تاکنون ۷۵ درصد تعهدات قبلی خود را برای خودروی دنا تحویل داده‌ایم و ۲۵ درصد مابقی را نیز طبق برنامه‌ زمان‌بندی تحویل مشتریان خواهیم داد.

وی گفت: پیش‌‌فروش خودروی دنا با قیمت رسمی شورای رقابت صورت خواهد گرفت.

download 16 - جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد
جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد

خودروی دنا یکی از محصولات شرکت ایران خودرو است که در واقع سمند بهینه شده با فیس لیفت عمده است که قرار بود جایگزین خودروهای پژو ۴۰۵ و سمند شود.

این خودرو قرار بود سال ۱۳۹۱ وارد بازار داخلی و جهانی گردد که در حال حاضر عملی نشده‌است. این محصول به وسیله مهندسان ایرانی و بدون حمایت‌های خارجی و با استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات ایران خودرو طراحی شده‌است. مدل‌های خودرو دنا شامل ال‌ایکس با موتورهای ای‌اف۷ بنزینی و پایه گازسوز و ای‌ال‌ایکس با موتور ای‌اف۷ توربوشارژ است که در حال حاضر تولید موتور EF7 توربو شارژر منتفی شده است و موتور XUM جایگزین آن شده است. تفاوت مدل‌های خودرو دنا علاوه بر موتور، درسیستم‌هایی همچون رینگ، فرمان برقی، آیینه برقی تاشو، چراغ‌های مه‌شکن، رنگ تریم داخلی، کیسه هوای جانبی صندلی می‌باشد.

images6 - جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد
جزئیات پیش‌فروش خودروی دنا اعلام شد

ایران خودرو قرار بود در سال ۱۳۹۱، ۳۵ هزار دستگاه از این خودرو را تولید نماید. همچنین در سال ۱۳۹۲، ۸۰ هزار دستگاه و از سال ۱۳۹۴ تا۱۳۹۶ هر سال ۱۰۰ هزار دستگاه در برنامه تولید قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.