هاشم یکه زارع : خودرو باید گران شود

هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به وضعیت بدهی این گروه خودروسازی به قطعه سازان بیان کرد: ما هیچ مشکلی با قطعه سازان نداریم و تمام بدهی خود را با آن ها طبق قرارداد پرداخت کرده ایم.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به برنامه تولید ایران خودرو در سال گذشته خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی وزارت صنعت برای ما در زمینه تولید خودرو، ۵۳۰ هزار دستگاه بود ولی ما ۶۰۰ هزار دستگاه تولید کردیم.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: این افزایش تولید ما تا میزان ۶۰۰ هزار دستگاه باعث شد تا قطعه سازان ۲۰ هزار نفر از نیروهایی که بیکار کرده بودند را سرکار برگردانند.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به همکاری های این گروه خودروسازی با قطعه سازان تصریح کرد: در حال حاضر قطعه سازان برای اینکه ماشین آلات بخرند و تولید خود را توسعه دهند با ما مذاکره می کنند و رابطه خوبی با آن ها داریم.

یکه زارع در پاسخ به این سوال که قیمت خودرو در شرایط فعلی به سود خودروسازان هست یا خیر به نسیم گفت: قیمت خودرو در سال ۹۴ با توجه به افزایش هزینه هایی مانند دستمزد کارگران و یا افزایش قیمت مواد اولیه و قطعات قیمت خودرو باید کمی افزایش پیدا کند و قیمت فعلی به برای خودروسازان به صرفه نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.