نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016

نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره‌ای و چندملیتی است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ (بنیانگذار گروه شرکت‌های هیوندای) تاسیس شد.

هیوندای موتور به همراه کیا موتورز، از زیرمجموعه‌های هیوندای موتور گروپ به‌شمار می‌آیند، که در حال حاضر پس از شرکت‌های جنرال موتورز، گروه فولکس‌واگن و تویوتا، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شود.

Hyundai Motor Company logo.svg 1 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول قرار دارد. شرکت هیوندای موتور (بدون کیا) در سال ۲۰۰۸ در رتبه هشتم، از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار داشت. این شرکت در سال ۲۰۱۲ بیش از ۴٫۴ میلیون خودرو، در کشورهای مختلف به‌فروش رساند. بخشی از سهام شرکت هیوندای موتور در بازارهای بورس کره، بورس نزدک و بورس لندن مبادله می‌شود.

این شرکت مالک بزرگترین کارخانه یکپارچه تولید خودرو در جهان می‌باشد، که در شهر اولسان قرار دارد و سالیانه بالغ بر ۱٫۶ میلیون اتومبیل، تولید می‌کند. امروزه شرکت هیوندای محصولات خود را از طریق ۶٫۰۰۰ مرکز فروش و نمایندگی رسمی، که در ۱۹۳ کشور جهان مستقر می‌باشند، عرضه می‌دارد.

123 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

نسل بعدی هیوندای النترا کامپکت سدان قرار است تا اواخر امسال ارائه شده و در سال ۲۰۱۶ در معرض فروش قرار گیرد. بر این اساس، هیوندای در مدل ۲۰۱۶ از النترا برخی تغییرات انجام داده تا با نسل کنونی یک وداع مناسب داشته باشد.

113 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

بزرگترین تغییر، اضافه‌شدن تریم النترا «ولیو ادیشن» است که در بین تریم پایه SE و تریم سطح بالاتر لیمیتد قرار می‌گیرد. با هزینه‌ای برابر ۵۵۰ دلار بیشتر از مدل پایه SE با گیربکس اتوماتیک و پکیج «تجهیزات محبوب»، النترا ولیو ادیشن با قیمت ۲۰ هزار و ۵۲۵ دلار در اختیار شما خواهد بود که در آن تجهیزاتی مانند چرخ‌های آلومینیومی ۱۶ اینچی، یک سقف آفتاب‌گیر، دکمه فشاری استارت و ورودی بدون کلید، گرم‌کن صندلی‌های جلو و یک پوشش چرمی برای غربیلک فرمان و همین‌طور دکمه‌های شیفت اضافه می‌شود.

مدل «ولیو ادیشن» تنها با موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته در دسترس قرار می‌گیرد و این در حالی است که در مدل SE می‌توان با شروع قیمتی برابر ۱۸۰۷۵ دلار از یک گیربکس دستی ۶ دنده استفاده کرد.

28 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

هیوندای النترا اسپورت ۲۰۱۶ نیز برخی تغییرات در زمینه امکانات به خود دیده است. در این مدل، صندلی‌های چرمی و سقف آفتاب‌گیر دیگر به شکل استاندارد در دسترس نیستند و در ازای آن قیمت خودرو به اندازه ۱۳۵۰ دلار کاهش یافته است. قیمت هیوندای النترا اسپورت با گیربکس دستی ۲۱۰۷۵ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۲۲۰۷۵ دلار اعلام شده است. تریم «اسپورت» اولین بار برای مدل ۲۰۱۴ معرفی شده و شامل یک موتور قوی‌تر ۲ لیتری چهار سیلندر با قدرت ۱۷۳ اسب‌بخار می‌شود.

36 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶
45 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

در نهایت، به هیوندای النترا لیمیتد می‌رسیم که قیمت اولیه ۲۲۵۲۵ دلار را حفظ کرده و در عین حال، صاحب دو ویژگی استاندارد جدید شده است: استارت فشاری و ورودی بدون کلید و همین‌طور سیستم کنترل هوای اتوماتیک. النترا لیمیتد به صورت استاندارد از موتور ۱/۸ لیتری چهار سیلندر و گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته استفاده می‌کند و همین‌طور دارای برخی تریم‌های متفاوت طراحی خارجی، صندلی‌های چرمی، صندلی تنظیم‌شونده راننده و سیستم تلماتیک «بلو لینک» هیوندای می‌شود.

54 - نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال 2016
نسل بعدی هیوندا الانترا برای سال ۲۰۱۶

تمام این موارد، حاکی از ارزشمندتر شدن هیوندای النترا در مدل ۲۰۱۶ است؛ خودرویی که قرار است در ماه آینده روانه بازار شود. در همین حال، هیوندای النترای ۲۰۱۷ با یک طراحی کاملاً جدید احتمالاً تا اواخر سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.