شرایط فروش خرداد 94 محصولات دیار خودرو

شرایط فروش خرداد ۹۴ محصولات دیار خودرو

جدیدترین قیمت و شرایط پیش فروش خرداد ۹۴ محصولات دیار خودرو اعلام شد.

شرکت نیرو خودرو آسیا نماینده فروش محصولات دیار خودرو ( بایک – گریت وال ) شرایط پیش فروش خرداد ماه محصولات این شرکت ویژه خرداد ۹۴ منتشر نمود .

شرایط پیش فروش این محصولات به شرح جدول زیر است:

116 - شرایط فروش خرداد 94 محصولات دیار خودرو
شرایط فروش خرداد ۹۴ محصولات دیار خودرو

شرکت سازه‌های خودرو دیار یک شرکت تولید کننده خودرو ایرانی می‌باشد. این شرکت در سال ۱۳۷۹ با سرمایه گذاری ۲۵ شرکت قطعه ساز برای تولید قطعات پرسی بدنه خودرو تأسیس شده است.

Logo diadr - شرایط فروش خرداد 94 محصولات دیار خودرو
شرایط فروش خرداد ۹۴ محصولات دیار خودرو

دیار خودرو در بهمن ۱۳۹۰ اقدام به مشارکت ۴۰ درصدی با موسسه مالی اعتباری کوثر نمود. این همکاری باعث افزایش ظرفیت تولید و تنوع محصول واجرای پروژه های شرکت سازه های خودرو دیار نیز شده است.

با توافق شرکت سازه‌های خودرو دیار و شرکت گریت وال موتورز، امتیاز تولید وانت با نام تجاری وینگل بصورت تک کابین و دو کابین ۳و۵ به این شرکت واگذار گردید و مقرر گردید تا سالیانه ۵۰۰۰۰ دستگاه از این محصولات توسط شرکت سازه‌های خودرو دیار تولید گردد. تولید این کارخانه از افتتاح تا کنون در تمامی محصولات به سختی به شش هزار دستگاه در طول هفت سال گذشته می رسد.

محصولات این شرکت در حال حاضر شامل سابرینا، هاوال M4، اچ۶، سنوا و چندین مدل ون است که عموما وارد و به بازار عرضه می شود. این شرکت با همکاری گروه خودروسازی پکن جهت تولید دو خودرو سابرینا (پر قدرت ترین ۱۵۰۰cc در ایران) و سنوا (دارای موتور توربو شارژ) در ایران تولید می کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.