شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

شرایط فروش لیزینگی و اعتباری (بدون ضامن) خودروی X100 و تیبا ۲ بشرح ذیل اعلام میگردد . ثبت نام از طریق پورتال شرکت سایپا صورت می پذیرد .

لازم به ذکر است که بخشىامه ۴۹۹۷۲ مورخ ۹۴/۰۲/۲۲ دارای اعتبار می باشد .

1 - شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا
شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

خودروی X100

AMT یا X100 اتومات سیستمی است که سایپا برای اولین بار در تاریخ خودروسازی کشور بطور کاملا داخلی طراحی کرده است ‏شود و و کسانی که این خودرو را مورد آزمایش قرار داده اند معتقدند نزدیک‏ترین سیستم در بین خودرو‏های روز دنیای به این سیستم که البته شباهت دادن این دو به هم جرات فراوانی می‏خواهد سیستم تعویض دنده شبه اتوماتیک یا Semi-automaticاست.

215 300x200 - شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا
شرایط فروش لیزینگی و اعتباری سایپا

خودروی تیبا ۲

تیبا ۲ یا مدل ۵ درب تیبا از پرتقاضا ترین محصولات گروه خودروسازی سایپا محسوب می شود. تیبا۲ از محبوبیت بالایی در بین قشر جوان برخوردار است . ویژگی هایی از جمله قدرت موتور و شتاب اولیه بالا و جادار بودن توانسته این محصول را در زمره ایدآل ترین خودروهای جوانان قرار دهد.

تیبا ۲ توان رقابت با برترین برندهای داخلی در بین خودروهای ۵ درب را دارد و با طراحی مطلوب خود ضمن داشتن ظاهری مناسب و کوچک با رفع نواقص خودروهای ۵ درب موجود در بازار، دارای فضایی جادار و راحت برای کلیه سرنشینان و صندوق عقب با حجم مناسب است که با عرضه در رنگهای متنوع از جمله اولویت های خریداران خودرو می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.