محصول جدید آئودی

آئودی، (به آلمانی: Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید.شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.
[review]

در حال حاضر تنها اتومبیل آئودی که مختص شهر طراحی شده و می‌تواند با Fiat 500 و MINI Cooper به رقابت بپردازد، A1 است. با این حال این اتومبیل تنها در اروپا ارائه می‌شود.

asd 32 - محصول جدید آئودی

حالا ظاهراً شرکت آلمانی آئودی قصد دارد یک اتومبیل درون شهری جدید با چند مدل مختلف ارائه دهد تا مشتریان مختلف را راضی نگه دارد. طبق گزارش Automobile Magazine، این اتومبیل که قرار است به تولید انبوه برسد، احتمالاً از یک اتومبیل کانسپت الهام می‌گیرد که در نمایشگاه Paris Motor Show سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد.

asd 52 - محصول جدید آئودی

این اتومبیل که قرار است قبل از سال ۲۰۲۰ به تولید انبوه برسد، در دو بدنه دو در و چهار در با چند موتور مختلف ارائه خواهد شد. در این اتومبیل از پلت‌فرم MQB استفاده خواهد شد و به احتمال زیاد دیفرانسیل جلو است؛ اما دیفرانسیل تمام چرخ Quattro نیز قابل ارائه خواهد بود.

asd 12 - محصول جدید آئودی

یک جفت موتور سه سیلندر ارائه خواهد شد که شامل یک موتور بنزینی با توان ۱۱۰ اسب بخار و یک موتور دیزلی با توان ۱۰۰ اسب بخار می‌شود. اگر موتورهای نفتی و بنزینی را دوست ندارید، یک موتور الکتریکی نیز با توان ۸۰ یا ۱۲۰ اسب بخار ارائه خواهد شد. محدوده مسافت این موتور الکتریکی حدود ۱۲۵ مایل خواهد بود.

asd 43 - محصول جدید آئودی

همچنین شرکت آئودی قصد دارد یک مدل از این اتومبیل ارائه دهد که عملکرد بالایی دارد و از موتور ۱٫۲ لیتری دو سیلندر Ducati بهره می‌برد که ۲۰۰ اسب بخار توان دارد. این مدل دارای دو صندلی و یک سقف متحرک خواهد بود. این اتومبیل عملکرد بالا، اولین اتومبیل آئودی خواهد بود که از موتورهای Ducati استفاده خواهد کرد. شرکت آئودی سه سال پیش، شرکت ایتالیایی سازنده موتورسیکلت یعنیDucati را خریداری کرد.

asd 23 - محصول جدید آئودی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.