اطلاعیه: تخفیف قیمت خودرو در امارات و کویت به مناسبت ماه مبارک رمضان

ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، امیدوارم طاعات و عبادات شما مورد قبول پرودگار قرار بگیره  و ما رو هم از دعای خودتون بهرمند کنید .

همانطور که میدونید ماه مبارک رمضان در کشورهای مسلمان از اهمیت بالایی برخوردار هست و شرکت  و کمپانی های بزرگ هر ساله در چنین مناسباتی تخفیفاتی رو برای کالاهای خودشون در نظر می گیرند ، امسال هم اکثر کمپانی های خودرو و شرکت های بزرگ خودرویی در کویت و امارات تخفیفاتی رو در نظر گرفته اند که ما در حال آماده سازی و تکمیل این لیست قیمت های خودروها هستیم .

دوستانی که قصد خرید و وارد کردن خودرو رو دارند این میتونه زمان مناسبی برای خرید باشه ، سعی ما بر این هست که با تحقیقات خودمون بهترین شرایط رو برای خرید شما عزیزان فراهم کنیم .

11 نظرات
  1. علی می گوید

    با سلام.لطفا اگه میشه یک لیست کامل از خودروها با قیمت های پلاک اروند مرقوم بفرمایید
    با تشکر

  2. tala می گوید

    سلام و تشکر از سایت خوبتون من میخوام اسپورتیج با پلاک بخرم . می خواستم بدونم اگر خودم اقام به وارد کردنش کنم چقد برام تموم میشه و اینکه اگه در ایران همین ماشین رو بخرم برام به صرفه تر ه یا اینکه خودم اقدام به وارد کردنش بکنم لطفا اگه براتون امکان داره به ایمیلم جوابشو بدید

  3. mori می گوید

    salm armin jan khaste nabashi.mikhastam bedonam in mashinay ke pelak arvand hastan be sorate qestim midan age midan namayanegiashon to ahwaz koja hast?

    1. محمد احمدی می گوید

      سلام دوست عزیز ، با وجود تب و تاب این روزهای خودروهای اروند بعید هست که کسی اقساط خودرو رو انجام بده و یا اینکه با قیمت خیلی بالاتر اینکارو انجام بده ولی بازم میتونید از نمایشگاه ها تحقیقات بیشتری انجام بدید

  4. کامبیز می گوید

    سلام. ممنون از تلاشتون. سوالم اینه که من اگه بخوام توی ماه مبارک رمضان ماشین بخرم باید دقیقا از کجا اقدام کنم واسه تخفیف؟ آیا باید حضورا به خارج از کشور برم و از نمایندگی بخرم؟ یا از همین جا مثل آبادان هم میشه با قیمت کمتر (با تخفیف) بخرم؟ از اینجا چطوری میشه؟ اگه به طور کامل بگین که از کجا اقدام کنم و چطوری ممنون میشم.

  5. غرباو می گوید

    با سلام خدمت برادر عزیز-قیمت اسپورتج و ۲۰۷ و۴۰۷ با بیمه و کارهاش جقدر در میاد

  6. امید حسینی می گوید

    سلام
    ایا کسانی که ساکن اهوازند میتوانند بدون اینکه به منطقه ابادان و خرمشهر تردد نمایند خودروی پلاک اروند داشته باشند و در اهواز ازش استفاده کنند

    1. آرمین کامفر می گوید

      سلام خدمت شما، بله

  7. محمد می گوید

    با سلام وتبریک ماه رمضان
    آیا با ۲۵ میلیونا مکان خرید ماشین منطقه وجود دارد

    1. آرمین کامفر می گوید

      سلام محمد جان، بله با ۲۶ – ۲۷ میلیون تومان میتونید جیلی پاندای اروندی داشته باشید.
      تصاویر و مشخصات فنی جیلی پاندا

  8. محسن.م می گوید

    منم به نوبه خودم ماه مبارک رمضان رو همه هموطنان تبریک میگم، بخصوص به شما کاربران وبسایت اروند پلاک و مدیریت زحمتکش و محترمش.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.