معرفی تویوتا ایگو (Toyota Aygo) مدل ۲۰۱۵

تویوتا ایگو (Toyota Aygo) خودرویی است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون توسط شرکت تویوتا در جمهوری چک تولید شده‌است.این خودرو در کلاس خودرو شهری قرار گرفته، طول آن در حالت طبیعی ۳٬۴۰۵ میلیمتر (۱۳۴٫۱ اینچ)، عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۶۱۵ میلیمتر (۶۳٫۶ اینچ)، ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۴۶۵ میلیمتر (۵۷٫۷ اینچ) و وزن آن در حالت طبیعی ۸۹۰ کیلوگرم (۱٬۹۶۲ پوند) است.

تویوتا ایگو 2015 4 - معرفی تویوتا ایگو (Toyota Aygo) مدل ۲۰۱۵

حال مدل ۲۰۱۵ این اتومبیل که قرار است در ماه ژوئن در اروپا عرضه شود، دارای یک مدل جدید x-cite با یک بدنه Cyan Splash است که با رنگ مشکی ترکیب شده است. این اتومبیل از چرخ‌های ۱۵ اینچی آلیاژی مشکیبراق بهره می‌برد. همچنین خریداران می‌توانند این اتومبیل را با سقف و ستون‌های A به رنگ مشکی سفارش دهند.

تویوتا ایگو 2015 3 - معرفی تویوتا ایگو (Toyota Aygo) مدل ۲۰۱۵

ترکیب دو رنگی این اتومبیل در داخل کابین نیز وجود دارد و صندلی‌هایی با ترکیب رنگ آبی و مشکی، تزئینات Cyan Splash و بخش‌هایی به رنگ Bold Black به چشم می‌خورند. همچنین این اتومبیل از دستگیره‌های در از جنس کروم و یک دسته دنده جدید برخوردار است.

تویوتا ایگو 2015 2 - معرفی تویوتا ایگو (Toyota Aygo) مدل ۲۰۱۵

موتوری بنزینی ۱٫۰ لیتری و ۳ سیلندر VVT-i در این اتومبیل قرار داده شده که ۶۹ اسب بخار توان و ۷۰ پوند بر فوت گشتاور دارد. این اتومبیل به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۳٫۸ لیتر سوخت می‌سوزاند و به ازای هر کیلومتر، ۸۸ گرم دی‌اکسید کربن تولید می‌کند.

تویوتا ایگو 2015 1 - معرفی تویوتا ایگو (Toyota Aygo) مدل ۲۰۱۵

علاوه بر مدل x-cite اتومبیل Aygo، اتومبیل مدل ۲۰۱۵ Aygo مجهز به سیستم Lane Departure Alert که خروج از لاین را هشدار می‌دهد و یک سیستم جدید Pre-Collision خواهد بود که در صورت احتمال وقوع تصادف، به صورت اتوماتیک ترمز می‌گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.