لکسوس IS250 در راه ورود به بازار

1 300x225 - لکسوس IS250 در راه ورود به بازار

ایرتویا به تازگی گرد و خاکی به پا کرده و می‌خواهد جدیدترین محصولات تویوتا و لکسوس را یکی پس از دیگری به بازار بفرستد. اگر در سطح شهر دیده باشید این واردکننده مشغول تبلیغ لکسوس IS جدید است و در تبلیغ خود اعلام کرده که این خودرو ۶ سیلندری است! حال بگذارید کل ماجرا را برای شما بگوییم.
ایرتویا می‌خواهد نسل جدید لکسوس را وارد بازار کند و اینبار برخلاف نسل گذشته که با مدل‌های IS350 وارد می‌شد، به سراغ مدل IS250 رفته است. خودرویی که از نظر ظاهری کاملا دگرگون شده و یک چهره خشن ژاپنی روی آن نقش بسته است که می‌تواند به راحتی در خیابان توجه‌ها را به سوی خود جلب کند.
لکسوس IS250 دارای پیشرانه ۶ سیلندری به حجم ۲.۵ لیتر است که می‌تواند حداکثر ۲۰۴ اسب‌بخار در ۶۴۰۰ دور در دقیقه و ۲۵۰ نیوتن‌متر در ۴۸۰۰ دور در دقیقه تولید کند و این نیرو را به چرخ‌های عقب منتقل کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو ۸ ثانیه اعلام شده و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است یعنی با یک خودروی چابک و کم مصرف روبرو هستیم که با توجه به ابعاد آن (۱۸۱۰ میلیمتر عرض، ۱۴۳۰ میلیمتر ارتفاع و ۴۶۶۵ میلیمتر طول) می‌تواند قابلیت مانور بالایی را به راننده خود تحویل دهد.
نسل جدید لکسوس IS از نظر امکانات مانند تمامی دیگر لکسوس‌ها در سطح بسیار خوبی است که می‌توان به تجهیزاتی مانند نویگیشن، سیستم صوتی مجهز به ۸ یا ۱۵ بلندگو، شیفترهای تعویض دنده، دوربین عقب، سیستم SmartAccess، سیستم تشخیص صدا، کروز کنترل، رینگ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی، سیستم ذخیره تنظیمات صندلی راننده، تکنولوژی Smart Stop، سیستم کمکی پارک Parking Assist، سیستم تشخیص نقطه کور، سیستم تشخیص خروج از خط جاده، چراغ‌های LED مخصوص روز، ۱۰ کیسه هوا، سیستم‌های TRAC، VDIM، VGRS اشاره کرد.
اما می‌رسیم به قیمت لکسوس IS، جایی که ایرتویا برای آن ۲۴۲ میلیون تومان را در نظر گرفته که با مالیات بر ارزش افزوده قیمت IS250 به بیش از ۲۶۱ میلیون تومان خواهد رسید. البته با این قیمت شاید خیلی‌ها مایل باشند به سراغ حریف آلمانی آن یعنی سری ۳ بروند که این روزها می‌توان با این قیمت مدل‌های ۳۲۰ فول یا حتی ۳۲۸ را نیز تهیه کرد اما چهره جدید IS آنچنان دلرباست که احتمالا می‌تواند بسیاری را بدون فکر به گزینه‌های دیگر به سوی خود بکشاند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.