فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان

فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان

مدیر فروش نماینده رسمی شرکت کیا موتورز در ایران (اطلس خودرو) از تخفیف خرید نقدی و اقساطی خودروهای سراتو و پیکانتو در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمود زربخش اعلام کرد: فروش خودروهای سراتو و پیکانتو به صورت نقد و اقساط با شرایط پرداخت اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد است.

logo - فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان
فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی افزود: در شرایط جدید متقاضیان می تواند در صورت خرید نقدی از تخفیفات خرید نقدی بهره مند شوند. کلیه خودروها دارای گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰.۰۰۰ کیلومتر هستند.

کیا پیکانتو

در حالی که کیا با ارایه خودروهایی مانند Cee’d و اسپرتج گام های بلندی در بخش های دیگر برداشته است اما در گروه خودروهای کوچک مدل پیکانتو هنوز یکی از مدل های بسیار مهم این خودروساز است .

download3 - فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان
فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان

کیا در طول ۷ سال بیش از یک میلیون پیکانتو تولید کرده است و معتقد است این مدل می تواند در آینده نیز موفق باشد.

کیا مدل تازه ای از این خودرو را برای سال ۲۰۱۳ به شکل به روز شده عرضه کرده است . خودروساز کره جنوبی پیکانتو ۲۰۱۳ را به موتور ۱ و ۱.۲ لیتری ۴ سیلندر مجهز کرده است . ارزانترین مدل پیانتو در بازار انگلستان با قیمت ۸۰۰۰ پوند به فروش می رسد .

کیا پیکانتو یکی از خودروهای محبوب در اروپا است که سال گذشته توانست جایزه طراحی را نیز به دست آورد.

کیا سراتو ۱۶۰۰

سراتو ۲۰۱۰ نسخه کپی از شورولت کروز می باشد ، سراتو در طراحی بدنه تنها با استفاده از خطوط و شکستگی ها این خودرو را بسیار زیبا و مدرن به نمایش می گذارد ، برخی از نقاط این خودرو از حیث طراحی بسیار چشمگیر می باشد که برجسته ترین آن بخش بالای درب ها و حد فاصل آن تا شیشه های جانبی است .

images8 - فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان
فروش ویژه خودروهای پیکانتو و سراتو به مناسبت ماه مبارک رمضان

این خطوط باعث ایجاد لبه ای عریض و بسیار زیبا در محل قرار گرفتن آینه های جانبی شده است.

ویژگی های طراحی این خودرو به جز زیبائی به مواردی همچون آیرودینامیکی ، ایمنی و ارگونومی به طور چشمگیری پرداخته . خطوط و شکستگی ها به تنهائی به سراتو ۲۰۱۰ چهره اسپرتی داده و این خودروی کیا عمده جذابیت خودرا مرهون سادگی در طراحی می باشد ، می توان زیبا ترین زاویه دید این خودرو را از حیث طراحی سه رخ آن دانست .

 

شرکت اطلس خودرو به عنوان نماینده رسمی کمپانی کیاموتورز کره جنوبی، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیاموتورز از سال ۱۳۸۶ در کشور نه تنها نویدگر حضور بازیگری جدید و قدرتمند در صنعت خودرویی کشور بوده است بلکه موجب شکسته شدن محدودیت تنوعی خودروهای موجود در بازار ایران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ایرانی و به صورت غیر مستقیم نیز سبب رشد همه فعالان این صنعت شده است.

امروز دامنه فعالیت های اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهای کیاموتورز گرفته تا نحوه متمایز خدمت رسانی به تمامی مشتریان خانواده کیا در سراسر کشور؛ گسترش قابل توجهی یافته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.