پیش نمایشی از نیسان مورانوی 2015

نیسان از نسل جدید نیسان مورانو در نمایشگاه نیویورک پرده‌برداری و فروش آن را از پاییز امسال آغاز خواهد نمود. مطابق با سنت طراحی محصولات آینده نیسان، مورانو هم از جلوپنجره ضخیم V شکل، چراغ‌های بومرنگی و سقف شیب‌دار موسوم به شناور بهره می‌برد.

15 300x196 - پیش نمایشی از نیسان مورانوی 2015

خطوط بدنه، کاملاً عضلانی و پرقدرت شکل داده شده‌اند. نیسان با استفاده از پلاستیک مشکی، ستون D خودرو را پنهان کرده است بدین ترتیب برخلاف نسل فعلی، مورانوی جدید کاملاً کشیده و جادار به نظر می‌رسد. سقف پانوراما، چراغ‌های LED، چرخ‌های ۲۰ اینچی آلومینیومی و شبکه هواکش‌های جلوپنجره مشابه آبشش ماهی در مجموع یک طراحی مدرن را به نمایش می‌گذراند. اگر طراحی نسل قبلی را عجیب و متفاوت بدانیم، نسل جدید را باید فضایی و اسپرت به شمار آوریم.

16 300x205 - پیش نمایشی از نیسان مورانوی 2015

ورود به فضای داخل کابین همراه با لذت بیشتری خواهد بود. سادگی در طراحی و حذف زوائد و استفاده از رنگ‌های روشن در کنار تزئینات آلومینیومی و کرومی، ترکیبی دلپذیر و لوکس ایجاد کرده‌اند. سیستم تهویه مستقل برای جلو و عقب، صفحه نمایش لمسی ۷ یا ۸ اینچی داشبورد در مرکز ثقل طراحی داخلی، روکش چرم همراه با سیستم گرم‌کن و خنک‌کن صندلی‌های جلو و یک سیستم صوتی Bose با ۱۱ بلندگو را می‌توان از برجستگی‌های امکانات و طراحی داخل کابین برشمرد.

17 300x200 - پیش نمایشی از نیسان مورانوی 2015

قدرت مورد نیاز مورانوی ۲۰۱۵ از یک موتور V6 با حجم ۳.۵ لیتر تأمین می‌گردد. این موتور توسعه یافته، ۲۶۰ اسب بخار نیرو و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال نیرو از یک گیربکس CVT استاندارد Xtronic استفاده می‌شود که می‌تواند نیرو را به هر چهار چرخ منتقل نماید. انتظار می‌رود نمونه‌های هیبریدی مورانو هم در آینده راهی بازار شوند.

18 300x200 - پیش نمایشی از نیسان مورانوی 2015

نسل سوم نیسان مورانو باید دوباره روحی تازه در این خودرو بدمد زیرا اقبال مشتریان از مورانو رو به افول گذاشته بود.

2 نظرات
  1. keyvan می گوید

    نیسان با پاترول- مورانو- ماکسیما و gt-r خیلی وقته فرمانروایی آسیا رو داره

  2. Amirreza می گوید

    یعنی دیگه نیسان لامسب برتری خودشو به شورلت دوجم سابت کرد اینم مدرک که ببینیم دود از کنده بلند میشه دیگه انشالاه سال بعد خودشو به تویوتا میرسونه یعنی فقط سامورایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.