با سلام به همه دوستان اروند پلاکی.امروز میخواهیم به بررسی خودرویی بپردازیم که یکی از محصولات شرکت کرمان موتور هست و دیگه همگی این شرکت رو بر خلاف زمان ورودش به بازار بخوبی می شناسیم.کرمانموتور را باید یکی از فعالترین شرکتهای خودرویی بدانیم. این شرکت تا به حال چندین محصول مختلف را روانه بازار کرده که شاید جک J5 اتوماتیک معروفترین آنها باشد. سال گذشته نیز مدل جک S5 را با پیشرانه توربو معرفی کرد که سروصدای زیادی به راه انداخت و مورد استقبال نیز قرار گرفت .حال این شرکت خودوری جدیدی برای ورود به بازار ایران در مقابل رقبای داخلی خودش داره و نام این خودرو همونجور که در تیتر بررسی گفتیم لیفان x50 است. خودرویی متفاوت در رنج قیمتی خود که قرار است به زودی روانه خیابانهای کشور شود.با توجه به طراحی این خودرو و همچنین امکانات نصب شده روی آن، میتوان حدس زد که پتانسیل خوبی برای فروش آن در بازار وجود دارد .حال با هم به بررسی این خودرو می پردازی پس با ما باشید
[review]
نمای ظاهری لیفان x50
مدل X50، از جدیدترین محصولات لیفان به شمار آمده و در اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی روانه بازار گردید. خودروی مذکور از پلت فرمی همسان با لیفان ۵۳۰ برخوردار بوده و شاسی آن نیز توسط شرکت بریتانیایی MIRA توسعه و تکوین یافته است. این خودرو در همان کلاسی طبقهبندی میشود که خودروهایی همچون رنو کپچر، بامو X1 و یا پژو ۲۰۰۸ در آن جای دارند؛ خودروهایی که نه کراساوور هستند و نه هاچبک! اما علیرغم همه این صحبتها، لیفان این خودرو را با کد X تعریف نموده است که معرف خودروهای کراساوور این شرکت است. بگذریم!
همانطور که پیش از این هم گفته شد، چند سالی است که اکثر سازندگان چینی از طراحیهای ناشیانه، نامأنوس و حتی زشت! گذر نموده و در این مورد، از آخرین متدهای روز دنیا مدد میگیرند. از همین رو، طراحی این خودرو هم کاملاً مطابق با استانداردهای نوین جهانی صورت پذیرفته است. جلوپنجره آن در مقایسه با دیگر همتایان چینیاش، بسیار موشکافانه و ظریف طراحی شده و علاوه بر آن، در نمای جلو، ترکیب نوارهای LED به همراه چراغهای بادامیشکل و نیز دیفیوزر نقرهایرنگ، جلوهای گیرا و جذابی را برای آن به ارمغان آورده است. این همان نکتهای است که مورد توجه برخی از وبسایتهای چینی هم واقع شده و به همین خاطر هم است که این دست از رسانهها، طراحی این خودرو را گامی بزرگ برای سازندهای همچون لیفان قلمداد میکنند، شرکتی که پیش از این، بدترین شبیهسازیها را انجام میداد؛ نمونه بارزش هم خودروی لیفان ۳۲۰ میباشد که بهتمامی از خودروی مینی کپی شده است.
طراحی نمای عقب این خودرو از شباهتهای بسیاری با مدلهای روز اروپایی و منجمله آلفا رومئو، برخوردار است. دیفیوزر نقرهفامی هم در زیر سپر عقب آن جای گرفته که به زیبایی این بخش بسیار مدد رسانده است. علاوه بر این، یک باربند هم در بالای سقف آن قرار دارد که وجود آن در بازار چین امر حیاتی به شمار میآید چون بنا بر برخی نوشتهها، هیچ فرد چینی حاضر نیست خودروی کراساووری را خریداری کند که فاقد باربند باشد! در حال حاضر لیفان X50، رقیب محصولاتی همچون هاوال H1 و جک S3 به شمار میآید (در بازار چین).
کابین لیفان x50
درون این خودرو با بینش نوگرایانه ای طراحی شده و از ارگونومی مناسبی نیز بهره میبرد. همچنین، قطعات آلومینیمی متعددی هم در جایجای کابین آن دیده میشود. همچون اکثر خودروهای چینی، جنس مواد به کار رفته در داشبورد آن از پلاستیک سخت است که با نیمنگاهی به بهای این خودرو، این مورد تاحدی قابل توجیه است.
بیش از هر چیز، این زمینه قرمز رنگ نمایشگرهای پشت فرمان آن است که توجهات را بیش از پیش به خود معطوف میکند و نکته جالب اینجاست که نور پسزمینهای هم که از قطعات درون کابین ساطع میشود نیز بدین رنگ است. دیگر بخشهای کابین را نیز، کمابیش پلاستیکیهای سخت مشکی فرا گرفتهاند. صفحه لمسی بزرگی در میانه داشبورد آن جای گرفته که اندازه آن از نمونه به کار رفته در فورد کوگا (KUGA) هم بزرگتر است.
از آنجایی که فلسفه طراحی این خودرو کسب حداکثر فضای داخلی به ازای مینیمم فضای خارجی بوده است، علیرغم ابعاد کوچک بدنه، فاصله بین دو محور عقب و جلوی آن کاملاً متناسب است و به همین لحاظ نیز، از فضای جاداری برخوردار است. از طرف دیگر، جهت رفاه حال بیشتر سرنشینان، تعداد ۲۱ عدد محفظه جهت حمل بار و قرارگیری اشیاء در نقاط گوناگون آن تعبیه شده است تا راکبین این خودرو بتوانند با خاطری آسوده بار و وسایل همراه خود را در آنها جای دهند. بنا به ادعای شرکت لیفان، در صورت برداشته صندلیهای عقب این خودرو، حتی میتوان یک یخچال کوچک و یا مبلمان خانه را نیز با آن جابهجا نمود!
ایمنی لیفان x50
بنا به ادعای وبسایت این شرکت، در بیش از ۴۲ درصد از بدنه این خودرو، ورقهای فولادی با استحکام بالا (HIGH-STRENGHTH STEEL PLATE) به کار رفته است. از طرف دیگر، این خودرو از ۲ کیسه ایمنی هوا بهطور استاندارد برخوردار است که در مدلهای فول، این تعداد به ۶ عدد افزایش مییابد. همچنین طیف وسیعی از سامانههای ایمنی اعم از ABS،EBD،BA،ESP،TCS و.. بر روی آن نصب گردیده که شاید در خودرویی با بهایی مشابه ،کمنظیر باشد. در ضمن، تمامی این سیستمهای ایمنی هم توسط شرکت بوش آلمان طراحی شدهاند.
پیشرانه و سیستم انتقال قدرت لیفان x50
پیشرانه بهکاررفته در این خودرو ۴ سیلندر بوده و ۱.۵ لیتر حجم دارد و مجهز به تکنولوژی هوشمند زمانبندی متغیر سوپاپها (VVTI) میباشد، توان خروجی آن نیز معادل ۱۰۲ اسببخار و گشتاورش هم برابر با ۱۳۳ نیوتنمتر است. بیتعارف باید گفت که این موتور چندان قوی نیست و نمیتواند رضایت خاطر بیشتر هموطنانمان را فراهم کند، اما درعینحال، این نکته را هم نباید از یاد برد که این خودرو از کشوری میآید که در آن مصرف سوخت و هزینههای مربوطه، اولویت اصلی مشتریان جهت خرید یک خودروی نوست و ساکنان آن سرزمین برخلاف برخی از هموطنان، موتورهای کمحجم و کممصرف را بیشتر میپسندند. به همین سبب هم است که اکثر خودروهای ارائه شده در بازار چین از پیشرانههای کمحجمی برخوردارند. بگذریم!
این خودرو همانند بیشتر همقطاران چینی خود از فنربندی نرمی برخوردار است و ترمزهای آن که در تمامی چهار چرخ از نوع دیسکی است، از عملکرد مناسبی بهره میبرند. البته در این بین نباید فرمان برقی این خودرو را هم از یاد برد که از کارکرد بسیار نرم و روانی برخوردار است و میتواند مددکار راننده در سختترین شرایط ترافیکی باشد. سیستم انتقال قدرت بهکاررفته در این خودرو، از نوع ۵ سرعته دستی و یا جعبهدنده خودکار (CVT) است، که در کشور ما هر دو نوع آن عرضه خواهد شد.
جمعبندی نهایی لیفان x50
با توجه مطالب فوق و با نگاهی به بهای این خودرو، که حولوحوش ۵۰ میلیون تومان است، میتوان آن را گزینه مناسبی برای بیشتر اقشار جامعه و بهخصوص خانوادههای کوچک برشمرد، این خودرو کمابیش همان ویژگیها و مختصاتی را داراست که یک فرد عیالوار به دنبال آن است، چون علاوه بر زیبایی، از فرمان و فنربندی بسیار نرمی هم برخوردار بوده و به اندازه کافی نیز جادار میباشد. اما در مقابل، این خودرو گزینه نه چندان مناسبی برای عاشقان سرعت و شتاب است، چون فلسفه ساخت آن چیزی دیگری بوده و برای این مقصود زیاد مناسب نیست. این مینی کراساوور برای آمدوشد روانتر در شهرها و مکانهایی مناسب است که از جادهها و مسیرهای مواصلاتی نسبتاً ناهمواری برخوردارند و احیاناً در آن مسیرها خودروهای سدان و یا هاچ بکها چندان جوابگو نیستند.ازهمینروست که ارتفاع این خودرو نسبت به سواریها چند سانتیمتری بالاتر آمده است و البته این لزوماً به معنای مالکیت خودرویی با قابلیتهای آفرودی هم نیست.در داخل کشورمان تنها رقیب این خودرو، هاوال M4 میباشد که در حال حاضر از حضور بسیار کمرنگی در بازار برخوردار است.
مشخصات فنی لیفان x50
- تیپ موتور: LF479Q2- B
- حجم موتور: ۱۴۹۸ سیسی
- توان: ۱۰۲ اسببخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه
- گشتاور: ۱۳۳ نیوتنمتر در ۳۵۰۰ – ۴۵۰۰ دور در دقیق
- حداکثر سرعت: ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت (نمونه با گیربکس دستی) – ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت (نمونه با گیربکس CVT)
- میانگین مصرف سوخت: ۶.۳ الی ۶.۵ لیتر
- سیستم فنربندی جلو: مستقل، مکفرسون استرات
- سیستم فنربندی عقب: SEMI TRAILLING ARM
- سیستم ترمز جلو: دیسکی خنک شونده
- سیستم ترمز عقب: دیسکی
- استاندارد آلایندگی: یورو ۵
ابعاد لیفان x50
- طول/عرض/ارتفاع:۴۱۰۰/۱۷۲۲/۱۵۴۰ میلیمتر
- فاصله بین دو محور: ۲۵۵۰ میلیمتر
- وزن: ۱۱۵۰ کیلوگرم (با گیربکس دستی) – ۱۱۷۵ کیلوگرم (با گیربکس CVT)
- اندازه تایرهای جلو و عقب: ۱۹۵/۶۰ R 15
- ارتفاع خودرو از کف زمین: ۲۰۸ میلیمتر
- ظرفیت باک: ۴۲ لیتر
- گنجایش صندوق بار: ۵۷۰ لیتر (۱۱۳۶ لیتر در صورت خواباندن صندلیها)
ایمنی لیفان x50
پیش از هر چیز، میخواهم این نکته را خدمتتان عرض میکنم که این خودرو در بازار چین از لحاظ تجهیزات ایمنی و رفاهی بهکاررفته، چه در دنده دستی و یا CVT، به ترتیب در سه تیپ متفاوت DELUXE و PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود که به زبان ساده میتوان آنها را به تیپهای پایه، نیمهفول و فول تعبیر نمود. در سطور ذیل تجهیزات اختصاصی برای هر تیپ، به تفکیک مشخص گردیده است. البته با توجه به این مطلب که ممکن است این تقسیمبندی شامل حال بازار ایران نشود.
- ۲ عدد ایربگ
- ایربگ های جانبی (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه میشود)
- ایربگ های پردهای (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه میشود)
- سیستم ضد بلوکه ترمز
- سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD
- سیستم ترمز در حالت اضطراری BA
- سیستم کنترل پایداری ESP (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه میشود)
- سیستم کنترل کشش خودرو TCS(فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه میشود)
- نمایشگر فشار باد لاستیکها TPMS (فقط در تیپ FLAGSHIP ارائه میشود)
- سیستم ISOFIX برای صندلی کودک
- کمربند ایمنی سه نقطهای
تجهیزات رفاهی لیفان x50
- فرمان الکتریکی (EPS)
- سیستم روشنایی در روز
- شیشه عقب بخار زدا
- سانروف برقی دو حالته (فقط در تیپهای PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود)
- سیستم استارت بدون کلید KEYLESS START
- فرمان چندکاره (فقط در تیپهای PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود)
- سیستم رهیاب GPS (فقط در تیپهای PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود)
- ۴ عدد بلندگو
- کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان + CD + MP3 + پورت USB و AUX
- دوربین دید عقب (فقط در تیپهای PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود)
- کامپیوتر سفر
- صندلیها با پوشش چرمی
- صفحه نمایشگر لمسی (فقط در تیپهای PREMIUM و FLAGSHIP ارائه میشود)
- آینههای عقب الکتروکرومیک
- دربازکن صندوق عقب (ریموت)
- آینههای برقی به همراه راهنما
- رینگهای آلومینیمی
- و….
قیمت لیفان x50
در ایران: ۴۷.۹ میلیون تومان (دنده دستی) – ۵۲.۹ میلیون تومان (دنده CVT)
در چین: قیمت تیپهای گوناگون این خودرو در چین به صورت ذیل است:
تیپ خودرو | نوع جعبهدنده | قیمت (ِیوآن) |
DELUXE | دستی | ۵۹/۸۰۰ |
DELUXE | CVT | ۶۹/۸۰۰ |
PREMIUM | دستی | ۶۶/۸۰۰ |
PREMIUM | CVT | ۷۶/۸۰۰ |
FLAGSHIP | دستی | ۷۲/۸۰۰ |
FLAGSHIP | CVT | ۸۲/۸۰۰ |
دوست گرامی که گفتن لیفان x50 یک لگن چینی هست که بعد از ۱ یکسال یا طی ۳۰۰۰۰ کیلومتر به خرج میوفته قطعا تا الان حتی روی صندلی شاگرد این ماشین هم نشستن. نه دوستان اگر به این ماشین علاقمند هستید خدمت شما عرض میکنم که با وجود ۲ سواری و طی ۶۵۰۰۰ کیلومتر حتی یک ریال هم برای من هزینه تعمیرات نداشته و بسیار ازش رضایت دارم.
همچنین شما میتونید برای دریافت اطلاعات بیشتر به کانال @irx50 در تلگرام بپیوندید.
اکثریت کسانی که از این لگن چینی تعریف می کنند شاید ندونن که با شروع سال دوم خرید و ۳۰هزار تای اون کارکرد،تازه متوجه مشکلات ریز و درشتی میشن که برای گیربکس اتوماتیک و قطعات بی کیفیت موتور پیش میشن و اینکه مرتب بین خونه و نمایندگی خدمات پس از فروش در گردش میشن و مجبور به هزینه سنگینی از وقت و انرژی و سرمایه و در آخر با اعصابی داغون از اینکه این ماشین مهمون همیشگی خونه های شما میشه
پس اگه میخاین در وقت و انرژی و هزینه زندگی صرفه جویی کنید و خواهان اعصاب راحت هستید سمت لیفان ایکس پنجاه نرید
با سلام من این ماشین رو تقریبا یک سالی میشه که دارم بعد از خریدم ام دو میلیون خرجش کردم براش ملنیتور و آیینه فتو کرومیک گذاشتم باید بگم عالی تعلیق نرمی داره تا ۲۰۵ کیلومتر در ساعت روندمش کم نی یاره فقط توی شتاب اولیه اش یک مقدار کنده ولی می تونید سیستم توربو شارژر فابریک براش تهیه کنید با موتور هم سازگاری داره در کل من که ازش راضیم.
من لیفان ایکس ۵۰ دنده ای گرفتم واقعا تو این قیمت ماشین بسیار شیک ومناسبی هست و من خیلی از این ماشین راضی هستم . اقساطی با پیش پرداخت ۱۸ میلیون بودم تحویل ۳۰ روزه که اصلا ماشینم تاخیر نداشت . اقای منتظر کارشناس فروش این نمایندگی واقعا پیگیر کار مشتریهاشون هستن برخورد شون هم بسیار عالیه برعکس نمایندگی های دیگه کرمان موتور . شماره تماس این نمایندگی برای کسانی که قصد بازدید ماشین های جک ولیفان رو دارن ۸۸۴۳۳۶۸۴
بعدشم درضمن من ۱ ماه بخاطر نظرات اشتباهو غلط راجب این ماشین سردر گم بودم بعد خرید فهمیدم هرکی بدیشو گفته حتما اطلاعات درستی نداشته خودش فقط خواسته یه نظر الکی بده همین
محمد جان باید دید انتظار شما از خودرو چی هست.شما چینی بخر مبارک باشه اما به نظرات کاربرا دیگر هم دقت کن.
اقا من نمیدونم خیلیا چرا انقد بحث قیمتو میکنن هی میگن چینی چینی وقتی پراید که یه تیکه اهن قرازست بیستو چند میلیونه یا سمند که مثل یه قوتی جا روغن میمونه اونم چهل میلیونتومنه خب چرا ادم یه ماشین خوشگل چینی که از نظر رفاهی و امنیت خیلی با کیفیتره نگیره خب بعضی از ماها متاسفانه فک میکنن همه چیزو باید با زبان سیاست توضیح داد اقا سیاست دولت هرچی هست تو چکاره ای تو زندگیتو بکنو عشقو حالتو بکن ماشین خارجی بگیر ۵۰ تومن حالشو ببر اثلا چینی دوست نداری ۴۰۰تومن بده امریکایی بگیرو اونوقت از چینی عیب جویی کن .درضمن کاشکی رو هر سایتی ذکر میشد اگه اطلاعات یا مالکیتی در مورد همچین موضوعی دارید نظر بدید
هنوز سوار آمریکایی نشدی
سلام من دنبال یک نمایندگی خوب کرمان موتور بودم . با کلی تحقیق و پرس و جو دیدم همه از نمایندگیحذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر سایت تعریف میکنن و با مراجعه به این نمایندگی دیدم که واقعا حرف مردم درسته خیلی کارمند های باشخصیت بودن از همه نظراطلاع رسانی در مورد ماشین ها هم عالی بود من یک ماشین ایکس ۵۰ اقساطی گرفتم تحویل بیست روزه بود و سر همون بیست روز هم بهم تحویل دادن واقعا راضی هستم از پیگیر بودن این نمایندگی
سلام دوستان من قصد خرید جک جی رو داشتم ولی میخاستم از یک نمایندگی مطمئن خریداری کنم با کلی پرس و جو و دنبال کردن صحبت های مردم متوجه شدم که همه از نمایندگی آقای میرزایی واقع در خیابان تخت طاووس است مراجعه کردم واقعا نحوه برخورد مدیر و کارمند ها عالی بود با این که من چند بار رفتم و کلی اذیت و سوال ولی در کمال آرامش برای من توضیح دادن . و در نهایت من اخر یه دونه ایکس ازشون برداشتم خیلی هم راضی ام از انتخابم . ماشین خوبیه نسبت به قیمتش برای دوستانی که قصد خرید دارن تشریف ببرن اونجا
من برای همسرم ایکس ۵۰ کادو گرفتم از آقای میرزایی تو خیابان مطهری برای تولدشون اصلا فکر نمیکردم انقد ماشین خوبی باشه از نظر شتاب و قدرت واقعا حر فنداره اینای که تبلیغات منفی میکنن فکر کنم که اصلا پول خرید این ماشیبنو هم ندارن فقط الکی حرف و تبلیغات الکی میکنن.
ایکس ۵۰ من گرفتم خیلی ماشین خوبیه از برلیانس خیلی شیک تر و بهتره دوستم برلیانس داره اصلا راضی نیست گذاشته بفروشه من رفتم نمایندگی خیابان مطهری مدیر فروششون اقای گلریز منو خیلی خوب راهنمایی کرد تا تونستم خوب انتخاب کنم واقعا راضی هستم از این نمایندگی . اقساطی تحویل بیست روزه هم بودم خیلی زود ماشینمو تحویل گرفتم.
بنده هفته پیش ایکس ۵۰ نمایندگیحذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر ثبت نام کردم دمشون گرم همون لحظه ماشینو بهم تحویل داد . خیلی حال دادن واقعا . ولی اون روز هر جا رفتم بیست روزه بود تحویلاشون فقط اینجا بود من از کرج رفتم تهران ثبت نام کردم .کلی که حرف نداشتن . مرسی
سلام خانم سارا من کامنت شما رو دیدم رفتم نمایندگی حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر سایت ایکس ۵۰ ثبت نام کردم همون لحظه بهم تحویل دادن .مرسی از اطلاع رسانی خوبتون . دوستانی که میخان این ماشینو بگیرین با این شماره تماس بگیرن تحویل اقساطی همون لحظه ماشین میتونین با خودرو بر ببرین حذف لینک تبلیغاتی توسط مدیر سایت
من از نمایندگی از آقای میرزایی یه ماه پیش ایکس ۵۰ خریدم واقعا این ماتشین عالی هست اصلا تو سربالایی کم نمیاره عالیه حتی وقتی کولر میگیری هم جواب میده اینای که میگن اصلا نمکشه این ماشین و تو سر بالایی های کم میاره اشتباه میکنن و الکی میگن واقعا دارم میگن این افراد اصلا سوار این ماشین نشدن و الکی شایعه پراکنی میکنن.
من رفتم نمایندگی میرزایی عالیه شرایط جدید اقساطی تحویا هم ۷ روزه اس . من خودم یه دونه ثبت نام کردم
من ایکس ۵۰ گرفتم از آذقای گلریز تو تخت طاووس تابستون هم همش کولر گرفتم مشکلی پیش نیومده برا ماشینم تا الان و تو سرعت ماشینم اصلا تاثیری نداشته
سلام
به نظر من دوستانی که X50 را بررسی کردن می تونن یه مقایسه ای با سابرینا از شرکت بایک هم انجام بدن.
چون توی یک رنج قیمته و تمام آپشنها و زیبایی لازم را داره تازه موتور و گیربکس ژاپنی داره و …
یک گروه به اسم سابرینا سوار هم هست که می تونید از دارندگان این خودرو سوال بپرسید.
عزیزم اسپورتیج چیه کپی الفارومئو جولیتاس :/
فروش فوری لیفان x50 دنده ای صفر سفید خشک
امکانات: مجهز به سیستم ISOFIX، دارای ۴ بلندگو، سیستم پخش CD با خروجی USB، AUX، سنسور دنده عقب، کنترل سیستم صوتی ار روی فرمان، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم ترمز کمکی BAS
همه مدارک آماده محضر : هزینه انتقال سند با خودم
قیمت کارخانه با یک ماه معطلی ۴۸.۳ . بازدید از خودرو: میبد . بلوار مدرس. جنب کوچه شبکه بهداشت. نمایشگاه اتومبیل اصفهانی
شماره تماس : ۰۹۱۴۰۰۸۶۷۵۶
قیمت ۴۶ میلیون مقطوع. لطفا فقط خریدار واقعی زنگ بزند
آقا کامران صندوقش از s5 بزرگتره؟ واسه من که اینجوری نیست. صندوقش در حد متوسط هست. اما از اس۵ بزرگتر نیست. شما بزار پیش یک اس۵ و مقایسه کن بعد نتیجه بگیر.
آقای گلریز شما هم در جریان باش هرکس بخواد ماشین بخره میدونه کجا بره. توی تمام سایتهایی که دارن از کرمان موتور حرف میزنن یک کامنت از شما دیده میشه که گفتی فقط از نمایندگی گلریز خرید کنن… مثلآ شما گلریز نیستی.
چند روزه ایکس ۵۰ سفید تحیول گرفتم . هم داخل شهر هم اتوبان سواری خوبی داره و با اینکه به دلیل آبندی دور موتور رو بالای ۲.۵ افزایش ندادم در مجموع از نظر شتاب از حد انتظار بهتر بوده . سواری و فرمون نرمی دارد . داخلش جادار هست فقط سقفش کمی کوتاه به نظر می رسد . صندوقش هم از S5 و ایکس ۶۰ بزرگتره با اینکه از نظر جسه از هر دو این شاسی بلندها کوچکتر هست . در مجموع از خرید راضی هستم .
با سلام
من قصده خرید جی ۵ اتومات داشتم که این ماشین رو دیدم و با توجه به طراحی اسپورت و قشنگش تصمیممون رو عوض کردیم و یه مشکی خریدیم اما نکته مهمتر پیدا کردن شخص یا نمایندگی بود که با تحقیقی که تو مقاله ها و انجمن های در ارتباط با کرمان موتور انجام دادم با نمایندگی ۱۷۷۱-گلریز اشنا شدم (خیابان دولت) ، با اینکه این نمایندگی به من اصلا نزدیک نبود اونجا رفتم ، خریدم رو انجام دادم و تفاوت رو در نحوه برخورد و اطلاع رسانی به مشتری و ارائه خدمات دیدم . ایراد به طور کمی و کیفی در هر امری در تمام دنیا و جود داره و لی اون چیزی که مربوط به انسانها میشه (اخلاق و رفتار های شخصی) که ارادی و قابل کنترل هستش ، ارائه انها به بهترین شکل نتنها چیزی کم نمیکنه بلکه باعث سربلندی و نام آوری هم میشه .
با سلام
به نظر من تو خوزستان نباید دنبال این چنین خودروهایی رفت چون قدرتشون پایینه و اگه کولر روشن کنیم دیگه نمیتونن حرکت کنن…
باتشکرازبررسی موشکافانه وبدون اغراق شمابایستی اذعان کنم که این خودرونسبت به خودروهای مشابه (غیرچینی)قطعاکم وکاستی داردولی باتوجه به کیفیت نازل خودروهای داخلی ونداشتن رقیب دراین طیف قیمت (۵۰میلیون)بنده به چنددلیل این خودروراپیش خریدکردم :
۱-دنده اتوماتیک(رفاه وآسایش درترافیک درون شهری)
۲-فضای کافی سرنشین وصندوق آن بهمراه باربندفابریک
۳-زیبایی خاص
۴-جمع وجوربودن ابعادخودرو(هنگام پارک کردن)
۵-کم مصرف بودن
۶-تجهیزات رفاهی نسبتا کامل (به روزبودن)
۷-….
پشتش که خود اسپورتیجه جلوشم بد نیس در کل قشنگه و امکانات خوبی داره مصرفشم فک کنم از پراید کمتر باشه ولی وجدانن سرعتو قدرتش خیلی کمه وقتی میگه حد اکثرش ۱۷۰ کیلومتره ینی ۱۵۰ تا هم به زور میره ولی با دیدن قیمتش نظرم برگشت ۵۰ ملیون خیلی مفته واقعا می ارزه
جای تاسف داره که یک ماشین چینی باید دوبرابر قیمت تولیدش توی کشور فروخته بشه