آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو

آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو

با توجه به استقبال هموطنان از طرح های فروش فوری و پیش فروش رنو کپچر و همزمان با سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع)، عرضه این محصول در قالب مرحله دوم پیش فروش با موعد تحویل پاییز ۹۴ انجام می شود.

renault captur sidehigh red 500x281 - آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو
آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو

دارا بودن گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، مصرف بسیار پایین سوخت و موتور ویژه توربوشارژ در کنار قدرت بالای آن به همراه زیبایی منحصر به فرد این محصول و رعایت بالاترین استاندارد ایمنی اروپا از جمله مزایای این محصول است.

براساس این طرح پیش فروش، هموطنان می توانند از روز شنبه سیزدهم تیر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و یا نزدیک ترین نمایندگی مجاز در محل سکونت خود، از شرایط جدید عرضه این محصول برخوردار شوند.

180px Renault 2009 logo.svg  - آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو
آغاز پیش فروش کپچر توسط ایران خودرو

رنو، (به فرانسوی: Renault) شرکت خودروسازی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و توزیع کلاس‌های مختلف خودرو، وسایل نقلیه تجاری، کامیون، تریلر، تراکتور، اتوریل، اتوبوس و خودروهای برقی فعالیت می‌نماید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

شرکت رنو در سال ۲۰۱۱ پس از گروه فولکس‌واگن و پژو سیتروئن به‌عنوان سومین خودروساز اروپا شناخته‌شد. این شرکت هم‌اکنون در رتبه نهم از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی جهان قرار دارد.

شرکت رنو مالک اکثریت سهام شرکت رومانیایی داچیا، شرکت ترکیه‌ای اویاک-رنو، شرکت کره‌ای رنو سامسونگ موتورز و شرکت ایرانی رنو پارسمی‌باشد. این شرکت هم‌چنین ۴۳٫۴٪ درصد از سهام شرکت ژاپنی نیسان و ۲۵٪ درصد از شرکت روسی آوتوواز را نیز در اختیار دارد. در حال حاضر کارلوس غصن در جایگاه مدیرعامل و رییس هیئت مدیره رنو، عملأ سکان رهبری این شرکت فرانسوی را در دست دارد. وی همین مناصب را نیز در شرکت ژاپنی نیسان برعهده دارد.

این دو کمپانی پس از مشارکت در راه‌اندازی گروه رنو-نیسان آلیانس، هم‌اکنون در قالب این گروه، به‌عنوان چهارمین خودروساز بزرگ جهان، شناخته می‌شوند. دولت فرانسه با در اختیار داشتن ۱۵٪ درصد از سهام رنو، بزرگترین سهام‌دار آن محسوب می‌شود. شرکت رنو فعالیت گسترده‌ای نیز در مسابقات اتومبیل‌رانی و موتوراسپرت داشته و تیم فرمول یک رنو در طول سال‌های گذشته، یکی از موفق‌ترین تیم‌های فرمول یک بوده‌است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.