مدل جدید آئودی RS 4 مدل 2016

مدل جدید آئودی RS 4 مدل ۲۰۱۶

آئودی، (به آلمانی: Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن،آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌نماید.

200px Audi logo detail.svg 1 - مدل جدید آئودی RS 4 مدل 2016
مدل جدید آئودی RS 4 مدل ۲۰۱۶

شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تاسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.

آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

4652 - مدل جدید آئودی RS 4 مدل 2016
مدل جدید آئودی RS 4 مدل ۲۰۱۶

بعد از معرفی آئودی A4 مدل ۲۰۱۶، حالا نوبت به مدل جدید RS 4 می‌رسد. از آنجا که پیش بینی می‌شود نسل بعدی S4 دارای پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۰ لیتر مجهز به توربوشارژر، در پایان سال ۲۰۱۶ عرضه شود، علاقه‌مندان آئودی بی‌صبرانه منتظر رونمایی از نسل جدید RS 4 هستند.

1car.ir Audi RS44 - مدل جدید آئودی RS 4 مدل 2016
مدل جدید آئودی RS 4 مدل ۲۰۱۶
1car.ir Audi RS43 - مدل جدید آئودی RS 4 مدل 2016
مدل جدید آئودی RS 4 مدل ۲۰۱۶

این مدل جدید، مخصوصا در طراحی جلو پنجره و بادشکن، بسیار شبیه RS 3 است. با رونمایی از RS 4، کمپانی آئودی بسیار امیدوار است که رقیب مناسبی برای بی‌ام‌و M3 و مرسدس بنز C63 ارائه دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.