رونمایی از کوروت Z06

رونمایی از کوروت Z06

شِورولِت، (به انگلیسی: Chevrolet) شرکت خودروسازی آمریکایی است، که هم‌اکنون نام برند گروهی از خودروهایی می‌باشد، که توسط جنرال موتورز تولید می‌شوند.

این شرکت، در سال ۱۹۱۱ توسط لوئیس شورولت و ویلیام سی. دورانت تاسیس شد.

CHEVROLET Zeichen.svg  - رونمایی از کوروت Z06
رونمایی از کوروت Z06

شرکت شورولت در سال ۱۹۱۸ توسط کمپانی جنرال موتورز خریداری گردید. شورولت در طول سال‌ها فعالیت در صنعت خودروسازی، مدل‌های مشهوری را به بازار خودروی جهان عرضه کرد، که از شناخته شده‌ترین آنها می‌توان به: ایمپالا، کامارو، اکسپرس، ولت، کروز، کلرادو، تاورا، تراکر، بلیزر، ساب‌اوربان، سلبریتی، نوا، لومینا، مونت کارلو، مونتانا، ون، وگا، کاوالیر، کاپریس،کودیاک و کوروت اشاره نمود.

4656 - رونمایی از کوروت Z06
رونمایی از کوروت Z06

شورلت کوروت (به انگلیسی: Chevrolet Corvette) یکی از مدل‌های اسپرت محبوب خودروهای کمپانی شورلت است که از دهه ۱۹۵۰ میلادی تا کنون محبوبیت زیادی داشته است.

موتور هشت سیلندر و ۶.۲ لیتری آن قدرتی برابر ۴۰۰ اسب بخار تولید می کند و شتاب فوق العاده ای نسبت به قیمتش دارد. ۰ تا ۱۰۰ این خودرو ۴/۳ ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو ۳۳۰ کیلومتر است و وزن این خودرو ۱۵۰۸ کیلوگرم است. قیمت جهانی بسته به نوعش بین ۵۰ هزار تا ۱۲۰ هزار دلار می باشد.

کوروت از سال ۱۹۵۳ تا کنون که در حال تولید بوده است، ۷ نسل تکامل پیدا کرده است. آخرین نسخه این اتومبیل سی-۷ نام دارد و دربوولینگ گرین، کنتاکی ساخته میشود.

81car.ir Corvette2 - رونمایی از کوروت Z06
رونمایی از کوروت Z06
41car.ir Corvette3 - رونمایی از کوروت Z06
رونمایی از کوروت Z06

کوروت Z06 جدید با قدرتی منحصر به فرد روانه بازار شده است. پیشرانه ۸ سیلندر خورجینی LT4 که مجهز به سوپرشارژر است، قادر است دامنه قدرتی بین ۶۵۰ تا ۱۶۰۰ اسب‌بخار تولید کند! از دیگر تجهزات این مدل می‌توان به ورودی هوای سفارشی، اینترکولر air-to-air و موتور تیون شده plug-and-play اشاره کرد. قیمت پایه آن، ۷۹,۹۹۵ دلار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.