کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات

نه تنها قیمت پایهٔ Mazda 3 های امسال، با کاهش ۶۰۰ دلاری به ۱۸,۶۶۵ دلار برای نسخه هاچ‌بک و ۱۷,۸۴۵ دلار برای مدل سدان تقلیل خواهد یافت، بلکه هر دو مدل هاچ‌بک و سدان این خودرو از امکانات استاندارد بیشتری برخوردار خواهند بود.
[review]

2015 Mazda3 5D s Touring 1 - کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات

البته اگر از آن دسته خوانندگان پیگیر دنیای خودرو باشید، مطمئناً خبر دارید که دیگر خبری از مدل پایهٔ قدیمی و ساده نخواهد بود و مزدا مدل iSport را «پایه‌ترین» مدل خودروهای نسل ۳ امسالش قرار داده است; پس در عین کاهش ۶۰۰ دلاری قیمت، خریداران مبلغ بیشتری را نسبت به سال قبل پرداخت خواهند کرد.

2015 Mazda3 5D s Touring 6MT 765x430 - کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات

همچنین امسال هم امکان انتخاب بین گیربکس شش سرعته اتومات و غیراتومات و همچنین دو نوع موتور از نسل SkyActiv-G -که سری «S» آن با حجم ۲.۵ لیتری و قدرت ۱۸۴ و سری «i» آن با حجم ۲ لیتری و قدرت ۱۵۵ اسب بخار عرضه خواهند شد- وجود دارد.

2014 mazda 3i 25l grand touring sedan 02 - کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات

 

از امکاناتی که به‌صورت پیش‌فرض در مدل i Sport تعبیه شده است می‌توان به دوربین پشت، کروز کنترل خودکار، لامپ‌های جلو HID و دیگر موارد اشاره کرد؛ همچنین رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، روکش صندلی‌های اسپرت و باکیفیت، هشداردهندهٔ ترافیک، سنسور باران و دیگر موارد نیز در این نسل وجود خواهند داشت.

2014 mazda 3i 25l grand touring sedan 01 - کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات

قابل ذکر است که کامل‌ترین نسخهٔ این خودرو، قیمتی معادل ۲۶,۴۹۵ دلار خواهد داشت و این یعنی قیمتی حدود ۱۴۰ میلیون تومان در داخل کشور؛ البته اگر واردکنندگان عزیز تمامی امکانات آن را ارائه دهند و چیزی از آن نکاهند

 

 

2014 mazda 3i 25l grand touring sedan 03 - کاهش قیمت مزدا 3 همراه با افزایش امکانات
گالری تصاویر نمای داخل خودرو:

3 نظرات
  1. فرجاد می گوید

    شک نکن ارزش داره

  2. حمید می گوید

    سلام
    منبع این خبر چیست؟
    به نظر شما ارزش داره که یکی دو ماهی صبر کنم تا ۲۰۱۶ بیاد؟

  3. فرزاد می گوید

    بسیار عالی . ی ژاپنی اصیل

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.