آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر

آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر

در این پست برای شما دوستان همراه سایت اروند پلاک شرایط فروش فوری کلیه محصولات ایران خودرو اعم از خانواده پژو پارس و تندر ۹۰ را به مناسبت عید فطر منتشر می کنیم…

با ما همراه باشید

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات ایران خودرو می رساند، شرایط فروش فوری ویژه با امکان دریافت خودرو پیش از تعطیلات عید سعید فطر به شرح جدول پیوست از روز شنبه مورخ ۲۰ الی ۳۱ تیرماه ۹۴ و یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گردد.

download - آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر
آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر

در این بخشنامه امکان انتخاب کارت طلائی یک ستاره اختیاری برای خودروی پژو ۲۰۶ ، با امتیاز ۲۵% تخفیف فراھم می باشد. لذا مشتریان محترم در صورت تمایل به دریافت کارت طلائی، لازم است حین انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب آن اقدام نمایند.  در این بخشنامه کارت ھدیه با مبالغ مختلف برای خودروھای خانواده ۴۰۵ ، سمند و رانا به مناسبت عید سعید فطر در نظر گرفته شده است.

برای خودروھای خانواده دنا، پارس و تندر محدودیت کد ملی (ھر کد ملی یک ثبت نام) و شھر آدرس مشتری ( کنترل محدوده جغرافیائی ) اعمال می گردد.  موعد تحویل خودروھای مربوط به پیش از تعطیلات عید سعید فطر، از زمان ارائه مدارک از سوی نمایندگی به سازمان فروش مورد محاسبه قرار می گیرد.

 

d9ee70wc7zmkltwu221 599x1024 - آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر
آغاز فروش ویژه محصولات ایران‌ خودرو به مناسبت عید فطر

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه قابل اجرا نمی باشد.

در صورت بروز ھرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، مطابق کلیه قراردادھا ۱۸ درصد سالیانه (یک و نیم درصد ماھیانه) ، جریمه تاخیر به صورت روزشمار محاسبه و قابل پرداخت خواھد بود .

زمان فعال سازی این بخشنامه ساعت ۱۱ صبح روز شنبه مورخ ۹۴/۰۴/۲۰ می باشد .

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.