هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

23 300x198 - هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

مرسدس در ساخت خودروهای ون شاید تجربه و مهارت بالایی نداشته باشد ، اما دوست ندارد از این بازار پر عطش که برای بسیاری جذاب و برای خودرو سازان پر سود نیز هست دل کنده و وارد بازاری دیگر بشود .

این خودرو به گونه ای طراحی شده است که شما نیز خواهان آن خواهید شد . این مدل با طراحی برگرفته از مدلهای کلاس C ، E و S جایگزین مناسبی برای مدل Viano است . اگر بخواهیم نگاه کارشناسه را از جلو آن شروع کنیم باید بگوییم که در این قسمت با یک جلو پنجره زیبا مواجه هستیم که در کنار آن چراغهای جلو LED قرار دارند . اگر به سمت عقب خودرو حرکت کنیم ، می توانیم بدنه تراش خورده ، خط شانه بالایی و برآمدگی کمانهای لاستیک را ببینیم .

24 300x198 - هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

25 300x198 - هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

این طراحی رو به بالا در کابین چرمی با تزئینات چوبی ، صندلی های تک نفره و کنسولهای مرکزی عقب نیز ادامه پیدا می کند . از دیگر نکات برجسته این خودرو سیستم نور پس زمینه ، تکیه گاه فلزی و صفحه نمایش COMAND آن است .

در زیر کاپوت این خودرو در سطح معمولی ۲۰۰ CDI دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱/۲ لیتری وجود دارد که توان آن ۱۳۶ اسب بخار و گشتاورش معادل ۳۳۰ نیوتن متر است . با عبور از ۲۲۰ CDI مالکین این خودرو می توانند توانی معادل ۱۶۳ اسب بخار همراه با گشتاور ۳۸۰ نیوتن متری را تجربه کنند . اما در آخر موتور ۲۵۰ BlueTec توانی برابر با ۱۹۰ اسب بخاردر کنار ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند .

از آنجایی که طراحی این وَن برای طیف وسیع و متنوعی از مشتریان بوده است ، به خوبی سفارشی شده و می توان آن را با فاصله محوری کوتاه ۳۲۰۰mm یا بلند ۳۴۰۰mm بین چرخهای عقب و جلو سفارش داد . همچنین این مدل در سه طول متفاوت از ۴۸۹۵mm تا ۵۳۷۰ mm عرضه می شود .

27 300x225 - هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

29 300x225 - هتل لوکس سیار با امکانات ویژه، مرسدس بنز V-Class 2014

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.