بامو مکرراً اعلام کرد که تریم با عملکرد بالای سری ۷ که میتوانست با عنوان M7 شناخته شود به تولید نخواهد رسید.
بامو همین حالا مشتریان دستبهنقدی برای این خودروی لوکس سریع میبیند اما همچنان سرسختانه مخالف تولید این خودرو است، چراکه با وجود آلپینا B7، ساخت M7 کار بیهودهای به نظر میرسد. درواقع نسل F01 خودروی آلپینا B7 از روی نسل F01 سری ۷ بامو مونتاژ شده است بنابراین بامو اعلام کرده که اگر مشتریان سری ۷ به دنبال خودرویی با عملکرد بالاتری هستند، آلپینا B7 جایگزین مناسبی برای این خودرو است.
از طرف دیگر گروه G-Power اعتقادی به موتور ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری ندارد، این موتور که با توربویی دوقلو بیش از ۵۴۰ اسب بخار نیرو تولید میکند همچنان موتور مورد نظر G-Power نیست، بنابراین این شرکت تیونینگ آلمانی برای ساخت تریم جدیدی از این خودرو دستبهکار شده است.
۵۴۴ اسب بخار و ۷۵۰ نیوتن متر موتور استاندارد ۱۲ سیلندر توربوی دوقلوی این شرکت پس از تقویت، تبدیل به ۶۱۰ اسب بخار نیرو و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور شده و این اختلاف ایجاد شده تنها با ساختار عملکردی G-Power بی-ترونیک ۵V1 حاصل شده است.
این قدرت باعث شده که این خودرو تنها در ۴.۳ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، (شتاب آلپینا ۴.۶ ثانیه اعلام شده است) و سرعت نهایی بیش از ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند. البته در نظر داشته باشید که ۶۶ اسب بخار اضافی تنها زمانی فعال میشود که مایع خنککننده خاص موتور موجود باشد و راننده بهصورت تخت گاز حرکت کند
علاوه بر این اگر موتور خودرو فراتر از محدودیتها و قابلیت هایش عمل کند، قدرت موتور برای امنیت و طول عمر بیشتر موتور کاهش مییابد. برای این خودرو قابلیت پلاگ اند پلی هم در نظر گرفته شده و تنها با اتصال این سیستم خودرو به کامپیوترهای شخصی میتوان مشخصات را تنظیم کرد و بهراحتی مثل یک رانندهی دیوانه با این اتومبیل سلطنتی ۱۲ سیلندر رانندگی کرد.
این خودرو را میتوان با رینگ ۲۱ اینچی آلیاژی هاریکان هم سفارش داد، اما چرا G-Power بهجای تغییر نسل F01 نسل جدید G11 را تیونینگ نکرد؟ تنها یک دلیل، آن هم به خاطر تنظیمات موتور بالاتر F01
G-Power مثل همیشه این بار هم سراغ یک خودروی سطح بالای بامو رفته است.