آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد

آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد

آئودی TT در گروه خودروهای دودر اسپرت (Sport Coupe) قرار می‌گیرد. هم دو در با سقف ثابت و هم دو در با سقف متحرک را شامل می‌شود.

files cars 309293238b79778db8b367b6ffc39874d3af9a9 - آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد

فرم خاص بدنه این خودرو باعث گردیده تا از دیگر خودروهای هم‌گروه خود کاملاً متمایز باشد. از موتوری به حجم ۳٫۲ لیتر ۶ سیلندر خطی (Line) به قدرت ۲۵۰ اسب بخار استفاده می‌کند. البته موتورهای بسیاری داشته که به انواع موتورهای ۴ سیلندر با تزریق مستقیم و دارای توربو و بدون توربو نیز می توان اشاره داشت .

و حالا نسخه رودستر آئودی TT مدل ۲۰۱۶ مدل با قیمت ۸۱۵۰۰ دلار استرالیا وارد بازار این کشور شد.

البته نمونه TT S – Line این محصول ۸۹ هزار دلار قیمت گذاری شده است. از امکانات جدید افزوده شده بر روی نسخه S – Line میتوان به رینگ ها آلیاژی ۱۸ اینچی، حسگرهای جلو و عقبی پارک، چراغ  های زنون جلو، چراغ های LED روز، استارت دکمه ای و کروز کنترل اشاره کرد.

 

New Audi TT TTS Roadster 14 500x356 - آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
New Audi TT TTS Roadster 02 500x356 - آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
New Audi TT TTS Roadster 01 500x324 - آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد
آئودی رودستر TT مدل ۲۰۱۶ وارد بازار شد

 

علاوه بر این خودرو فوق دارای صندلی های اسپرت مجهز به روکش چرم و گرم کن با قابلیت تنظیم برقی، بلوتوث، صفحه نمایشگر لمسی داخلی، سامانه ناوبری ماهواره ای و سامانه صوتی با هشت بلندگو می باشد که در حالت پایه بر روی آن نصب می گردد.

از سویی نسخه S – Line به امکاناتی نظیر رینگ های آلیاژی ۱۹ اینچی، دیفیوزر عقب، سپرهای متفاوت، سامانه صوتی با نه بلندگو و دو ساب ووفر، رادیو دیجیتال و تزئینات  و قطعات آلومینیومی داخلی است. علاوه بر این بسیاری از تجهیزات دیگر در قالب بسته های (۱۶۹۲ دلار) Assistance، Matrix LED (3385 دلار) Magnetic Ride (1731 دلار)، Bang and O Lufsen (1346 دلار) و رنگ بدنه (۱۰۷۷ دلار) ارائه می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.