آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز

آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز

ابرماشین NSX نخستین بار در سال ۲۰۰۷ میلادی و به عنوان یک مدل مفهومی معرفی شد و سرانجام پس از گذشت بیش از ۷ سال پرده ها از روی مدل نهایی آن که قرار است به مرحله تولید انبوه برسد، کنار رفت.

این خودروی هیبریدی با موتور سطح متوسط در اصل از روی یک مدل افسانه ای دست ساز با بدنه تمام آلومینوم ساخته شده که مدت بیش از ۱۵ سال در گاراژ هوندا به حال خود رها شده بود و حالا با امکاناتی به مراتب بیشتر از نسخه اصلی اش به میدان آمده است.

 

new acura nsx 0012.0.0 - آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز
آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز

به تازگی تصاویری از آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ در اینترنت منتشر شده است که خودرو اسپرت هیبریدی این خودروساز ژاپنی را در کنار یک پورشه ۹۱۱ و آئودی R8 نشان می دهد. در حالی که NSX به تازگی در یک نمایشگاه خودرو به نمایش درآمده و حتی در Pikes Peak رقابت کرده، این اولین بار است که به صورت تولیدی در خیابان ها دیده می شود.

 

774AF72B 40EC 1E19 BD2E 12B8F5C93F33 - آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز
آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ ؛ خودروی اسپرت ممتاز

آکورا NSX مدل ۲۰۱۶ که اوایل سال جاری به صورت تولیدی در نمایشگاه خودروی دیترویت به نمایش درآمد از نیرومحرکه هیبریدی با حداقل قدرت ۵۵۰ اسب بخار بهره می برد البته جزئیات دقیق آن هنوز منتشر نشده است. این خودرو دارای یک موتور تواین توربو V6 بوده و از تکنولوژی Super Handling AWD این خودروساز بهره خواهد برد.

گمان می رود اطلاعات بیش تر از این خودرو قبل از فروش آن در اواخر سال جاری منتشر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.